ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, March 4, 2012

Superman Tidur Lena

Arief adalah jam paling tepat dalam dunia. Tapi kekadang dek keletihan mama dia tak hiraukan pun tendangan-tendangan kecil dari Arief supaya bangun tidur. Selalunya Arief akan tendang saya banyak kali + melalak kecik2 untuk kejutkan saya tidur. Bila dah give up Arief sambung tidur lebih lama dari mama dia..hehe


Alhamdulilah. Allah kurniakan anak yang sejuk mata memandang. Saya rasa Arief mewarisi sikap saya yang mudah tersenyum agaknye. . Bukan saya yg perasan2 nak bagi award saya mudah senyum ye. Ada member tanya saya "camana ila cakap sambil senyum? ila tak penat ke senyum?" . Mak saya pun cakap "Arief ne macam angah (nama manja saya dalam family T___T ), senyum je" . Amana? Tak tentu.. Amana moody orangnya..

Saya jarang marah tapi kalau saya marah tue sebab saya marah sangatla tue.. Kadang-kadang hati serabut tapi bila nampak org lalu automatik saya  senyum, kecualila nampak org yg buat saya marah. Tak kuasa i nak senyum , i ikut jalan lain...hehe. Saya pun manusia jugak. Kalau org tue buat saya marah/ sakit hati; saya lebih suka hindarkan diri. Tapi kalau saya kena jugak jumpa dia sebab urusan keja what to do? Hadap jelah sampai keja selesai.. kiki


nak buat 2,3 schedule entry.Next week saya "serabut" dgn keja sebelum cuti ke penang


p/s: Semalam saya keluar dengan kakak sulung ke Jusco. Bawa anak-anak amik angin kat luar.Makan KFC guna kupon adik lelaki saya. RM40 selamat kitaorg langsaikan. Seronok sangat!! Anak-anak tak habis-habis senyum. Camana weekend reader?

8 comments:

waniemardhiyahna said...

ensomnyaaa walaupn tgh tidur.:-) kita lepak dgn adik bradik je dkt rmh..spent quality time sbb weekdays msg2 kja n skola

Mama Zharfan said...

arief sgt comey!!

Unknown said...

bile iqy tengok gambar ni..1st..die cakap iqy mama!! bile tanya lagi skali..baby mama

mamawana said...

Foto atas sekali.. comelnyer anak dan ibu...

Aleyn said...

Lenanyer dia tidur...tetiba rasa ngantuk lak..ekeke

Zarul Umbrella said...

murah rezeki org yg suka senyum ni..

AdaM Hawa said...

tenang je tgk arief tido..

Wonderful Life with Mary Kay said...

Comei ikut muka mama jugak.