ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, April 17, 2012

Nostalgia


 Mak dan saya. saya anak kedua.
 Baju yg mak pakai tue rasanya baju nikah mak. Muat lagi sampai anak dua.
Baju nikah saya? Ada kat mak andam so mana tau muat lagi ke tidak..
ekeke..alasan baikkkkkkk punya!

Dari kecik sampai besar asik menyempit je dengan mak. 
tapi masa saya kecik2 rasanya saya lagi rapat dgn ayah saya

Yang pakai skirt merah tue kakak saya. Sikit punya kurus daa.
Yang belah kiri sekali adik bongsu mak saya. Busu Jali. yang lain saya tak kenal

Tak sangka dah berpuluh-puluh tahun gambar2 nie masih ada
saya korek semua gambar lama untuk  HiTea Jacob
Bila tgok semua nie lagi semangat saya nak beli photobook
 supaya 20 tahun lagi anak2 boleh tgok gambar masa mereka kecil bersama saya & En.Papa
Seperti mana saya boleh tengok gambar-gambar saya masa kecil bersama mak

Sekejap je 20 tahun tue.Percayalah...

7 comments:

KhaiRin : anies said...

sy pn masih simpan lg pic2 lama tp pic2 lama ni ada prob la..x bleh terperuk lama mula la dia rosak...

shark said...

kenangan kan :)
gambar pun blurrr2 je

idasm said...

mmg nostalgia. bila tgk gambar2 lama ni.. byk kenangan akan muncul kan....

norhidana said...

mmg sgt nostalgia... ni yg rasa nk cari balik gambar2 lama kt umah ni hehehhe...
20thn tu mmg kejap je sebenarnyer...

AyuArjuna BiGoshh said...

suke tengok gambar2 lama....menarik kan

Masya said...

sukekan tgk gambar dulu² memori semuanya.. sekarang nak cuci gambar pun payah... banyak ambil gambar tak pergi cuci pun.. kalau rasa rajin buat kat rumah print sendiri jer hihihihihihi.....

...sWeeT uMi... said...

betul-betul nostalgia gmbr-gmbr tu (",)