ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, June 11, 2012

Cinta Gerai Burger

Stopla citer contest ye. Kang muak pulak yang bukan kaki contest hari-hari baca entry cotest. Meh kita buat entry yang orang tak muak. Ke lagi orang muak baca entry yang nie haha.. Okla sebenarnya saya lapar nie. Ternampak gambar burger nie buat makin lapar.. Oh saya cuti hari ini. Selepas projek ke oberc tidak diteruskan saya mohon pada bos untuk cuti. Sebab babysitter cuti so takde sapa nak jaga anak2 saya.. babysitter pun manusia jugakkan? Diorang pun ada kenduri-kendara. Selagi munasabah bolehla pertimbangkan tapi kalau hari2 cuti tue baru mendidih kiki Sekarang nie saya bersiaran dari umah le nie... 

Macam sedap tak burger nie? Perghhhh.. Meleleh black papper sauce.. En Papa yang buatkan minggu lpas masa saya posa. datang mood baik dia buatkanla burger utk saya & baked bean utk anak-anak. Masa saya prgnt lagila selalu En.papa buatkan burger sebab saya tak leh makan nasi sangat.Mengada betulkan?!!

Sebenarnyakan... En.Papa ada gerai burger masa bujang-bujang tau. Gerai burger dia ada sos special yang dibuat oleh salah sorang partner dia. Penah sekali saya tolong En.Papa kat gerai burger. Sekali tue la.. Kekok jugak nak buat apa. Last2 tolong amik order. Itu pun malu-malu..haha.. Hello saya tak penah keja ye seumur hidup saya.Saya keja selepas keluar U sahaja. Itu pun keja opis  .. Masa gerai burger nie masih beroperasi En.Papa keja sementara lagi.. Aah ..betul.. saya pilih En.Papa masa dia takde apa-apa pun. Masa dia "0". Masa dia cuma ada gerai  burger yang tak tentu hasil jualannya. Sedangkan saya berpeluang memilih yang lebih baik.. Kenapa? Mesti dalam burger tue ada ubat guna2!! haha


Okla lain kalila story. Perut lapar tak leh nak buat entry romantik-romantik haha. Rasa nak buat cekodok udangla petang-petang nie.. Yamieee.. Oklakan dari hari-hari citer contest.Haha..

p/s: Burger yang dibuat oleh air tangan suami lagi sedap dari burger tepi jalan.. Sebab??? Saya tak yah bayar!! Muahahaha..


17 comments:

Nazirah Azeman said...

I'm hungry now hihihihi

Nida Mohd said...

Kelakar la ila ni..tapi memang betul bukan senang nak dapat rasa air tangan suami..hehe..

dear anies said...

kak, benti keje, jual burger..then bukak francise..mn tau jd mcm mekdi or kepsi...

Salmi said...

Bertuah dpt suami pandai masa.. blh la bermanja2 selalu.. hehe..

Jom join ga ni..
http://ibuberbicara.blogspot.com/2012/06/exclusive-giveawaykain-pasang-raya-2012.html

idasm said...

takpe ila.. drpd xde apa2... cinta sejati.. sama2 usaha.. ada hasilnya nanti... hhehe.. untung ila.. suami baik dan rajin nak tolong masakkan burger utk ila...

Ardini Humaira said...

wahh kisah cinta,,, sweet bangat ^__^ dni pun suka burger gak...

suwara entertainment said...

beruntungnya dpt husb yg pandai masak. bagus3. pasni klau preggy lagi, bole mintak dia masak hari2. hehehee :D

TS said...

hahahah..yang last tu paling best...
sebab free..hiks..pandaaaiii

Unknown said...

wahh hebatnya..siap ada sos buatan sendiri.. bukan senang nak dapat suami yang rajin masak untuk isteri kan..walaupun kadang2 dua dua kerja..sama sama penat..bila balik kerja yang suami terus berehat..isteri la yg bertungkus lumus menyiapkan juadah sorang2..

Syazana Zainn said...

nampak mengiurkan je beger tu ;p

Mell Mariann said...

ye kan... sy pun suka burger hasil tangan suami... hihik!

eifa said...

sedapnya... terliur la tengok!

Ummi Rayyan & Rayees said...

kisah cinta berger eh..cam samer lak..sbb masa kenal Mr.Hubby dulu pon dia ader buat part time niaga burger..hihi

emarieys said...

nak minta suami buat jugaklah..hehehe

AyuArjuna BiGoshh said...

lapaaaaaq pulak tgk ni

Wonderful Life with Mary Kay said...

Sedapnya burger tu... Ila ni lucu la :p

Ezna Khalili said...

musim burger nih...