ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 28, 2012

hari ini saya cuti

cuti pun nak bagitau ye.. cuti bkn utk berehat tapincuti utk adik tersayang. memandangkan majlis mula easok jadi saya dah cuti hari ini. en papa takde.keja luar. smlm saya balik bawak keta sendiri dari rumah.. amik anak2 bawak anak2 mkn kehepc. balik umh mesin baju 3 round siap jaga, tdo,jaga, tdo , jaga tdbo.. amanalah jadi tukang kejut .. mamam bangunnnn mesin da berenti.. mlm2 buta sidai baju dgn mata nak terkatup..

pagi nie bangaun htr anak2 g tadika.. aiseyyy baju tadika yg dijemur smlm tak kering.. so amana buat ptama kali pg tadika pakai baju jalan.. nasibla amana tak kisah.. kalau dia mengamok satu kes plak. hantar plak arief pg umah babysitter. dalam keta arief dah buat drama airmata dgn harapan mama tak sampai ati tinggalkan dia kat babysitter.. tapi mama kena keraskan ati sbb banyak benda nak buat.. mama nak teman makcu buat mcm2 persian kawin.. next time yerr..

okla geng i pg dulu ye.. salah satu task hari nie ialahamik barang2 sponsored kawin dari fruitale .. wink wink wink... nanati i share ye hadiahnye... alhamdulilah rezeki utk adik bongsu yang sentiasa dilimpahi tuah dan kasih sayang semua..

11 comments:

.: iEyLa :. said...

waahhh...cuti tp bnyk benda nak settle kan sis..
congrats for ur sister!!!

Sue-Rya Qistina said...

saya pun mase dulu2 klau bnyk benda nk settlekan, mmg anta anak2 kt taska je la. sbb klau diorg ade kt rumah, mmg x jadi kerja la jwbnye. tp skang ni anak2 babah dia yg jaga, so senang skit nk buat ape yg ptt..hehe

Mama Zharfan said...

teringat zmn dulu2 time wedding sendiri daaa adik2 me yg uruskan segala2nya hehhe

KhaiRin : anies said...

akk nk ikut cuti skali bleh? heheh

Nida Mohd said...

Ila, semoga semua urusan berjalan lancar..mmg nampak sangat ila bz dan banyak keje sampaikan entry ila ni pun byk typo..hikhik..pape pun tarik nafas dulu k..:)

QueeN TerataI said...

cuti tp bz.. semoga semuanya berjalan dgn lancar yer

Rai said...

seronoknya org kahwin dapat sponsor kan..sakannn!

Mooniqueen said...

Wahhh untungnya kahwin pun ade orang sponsor .. adik nak kahwin, mestilah kita sebagai akk rasa org paling bz sekali..

Gieyana said...

syoknyaaa....:-)

Liza said...

Akak sorg ni bz kenduri rupanya. Hampir lupak. Ok2, tak sabar tunggu nak tgk hadiah frutale tuh.. Eh Ila, LIza selalu wat keja camtu gak, jemur baju tgh mlm, esok pg iron baju yg xkering tu, then anginkan dpn kipas laju2. Stgh jam kendian, dah boleh Adam pakai p sek. hukhukhuk..

Zarul Umbrella said...

tahniah pada adik awak