ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 13, 2012

Siapa Saya? Sayalah penulis jemputan di belog EYRIQAZZ.COM aka GTO

Printscreen dari sidebar belog saya. Hehe. Malu nak story tapi tak leh.. Nak story gak sebab nie salah satu kenangan saya dalam blogging. For sure ramai yang kenal belog EYRIQAZZ.COM aka GTO. GTO nie selalu dapat advertorial dari Nuffnang. Berangka-angka income beliau kat Nuffnang tue. Sumber inspirasi saya dalam berbelog. Tak jemu-jemu GTO nie berbelog. Agak-agak camana saya ye? Takpela kita ikut flow ye.. Kalau ada benda nak citer memang seronok berbelog nie..ekeke..

Ini kali ke tiga saya buat entry tentang GTO. Kali pertama masa saya join Segmen Tegur-Menegur . Kali kedua masa saya menerima kata-kata nasihat dari beliau. Dan kali ketiga entry yang kawan-kawan baca nielah.

Sebenarnya saya memang add FB GTO. Kekadang saya comment status beliau. Sehinggalah satu hari beliau adakan contest. Sesiapa yang komen akan dipilih secara random sebagai pemenang. Hadiahnya akan dapat publish satu entry kat belog beliau. Saya komen macam biasa & terpilih. So saya buat cerita tentang diri saya. Tentang hobi saya. For surelah contest & penulisan.. Nak baca tak? Jangan gelak-gelak tau.. Ikhlas jujur punya entry nie..


Jemput baca ye:

9 comments:

Geng Borak said...

hai hai hai... sya shakiddo.com hehehee
anda seorang ibu yang hebat. teruskan usaha anda.. =)

sal-nurbeena said...

tahniah Ila. Mmg Ila seorang yg kuat berusaha.

Iza said...

Assalam..
Tahniah kerana terpilih sbg penulis jemputan..

TS said...

congrats kak...aik??name kite same laa..hihi

umiawadah said...

akak pun memang hormat ngan blogger GTO/Eyriqazz tu...akak pun pernah 2x menang contest dari blog dia..dan dia pun ada beri nasihat dan cadangan atas entry akak juga..dia memang tak kedekut ilmu..tahniah pada Ila yang tak jemu-jemu masuk segala contest..dan sangat berbaloi..

Ummi Rayyan & Rayees said...

Caiyoklah Ila,u mmg berbakat dalam penulisan rupa2nya.Good effort and worth it.Grats.

Unknown said...

hehe..tahniah...

Mama Zharfan said...

GTO is my sifu :)

Nia said...

congrats dear! :)
lepas ni mesti traffic naik ni..hehe