ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 12, 2012

So comel-comel, so mungil-mungil

Saya selongkar external disc En.Papa. Banyak giler gambar yang menarik hati. Salah satu gambar nie.. Comelnyeeee Amana masa nie. Wajah mulus lagi. Sekarang walau dah lima tahun nampak sangat mcm dah besar. Tapi baru-baru nie mak saya potong pendek rambut Amana macam dalam gambar nie. Nampak comel macam gambar atas nie. Masa nie Amana tak sampai 2 tahun pun.. Amana puas berjalan tapi Arief tak berjalan sangat macam Amana. Tak pe ye Arief kita kena dulukan mana-mana yang patut dulu ek. Setel semua zazzzzzzzzzzzzzz kita jalan jauh-jauh.. Ok sory short update. Busy maaa.. Bye

8 comments:

.: iEyLa :. said...

alolo...memang comey la kan..hihi..
geram tgk rmabut die.. :p

Deq's Qienz said...

aloloo..cumeiinyaa :)

Sue-Rya Qistina said...

comei je! tinggi amana ni :)

AdaM Hawa said...

cute la Amana..

kakcik said...

Anak2 sentiasa comel di mata ibubapa mereka. (Ibubapa yang waraslah tapi) :)

Gieyana said...

cmey...:-)

Liza said...

Comel.. Best kan kenang masa dorg kecik2.. :)

KiD said...

comel mungil anak ini.. semoga besar nanti jadi anak yang solehah...