ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 6, 2012

Won Fruitale Contest Worth RM2K!


Alhamdulilah.. Sarina tue adik saya hehe. Bukan saya. .  Tapi sebagai kakak mestila saya dapat bahagian jugakkan? kan? kan? ekeke.. Just short update je ye. Saya sebenarnya dah dekat one week nie busy uruskan satu task (mmm alah org lain pun busy jugakkan. itu pun nak citer. citer nie sebab susah hatila.. takleh simpan sorang haha) tapi dah ini tempat saya untuk releze tension curik jugakla masa either lunch atau malam nak tidor. Kalau senget benget je tulisan tue pepaham ye itu namanya saya update via ipad+baring haha..

Oh cerita tentang contest nie ada saya buat entry di sini dan disini. Bacalah.. Adik saya kata call dari Fruitale tak masuk. Tapi msg dari Maxis inform ada satu nombor call 3 kali. Adik saya call and diorang bagitau adik saya menang.Then send info melalui msg ke IPhone adik saya pulak (adik pakai IPhone? kakak? tak leh jadik nie.. sapa nak bagi saya hadiah hendphone? kiki) Macam tuekan citernye dik?

Ada masa nanti saya reveal penuh entry tue ye. Adik saya ada emel kat saya full entry untuk contest nie. Kena carik dalam emel-emel tue.Untuk makluman contest nie cuma untuk bakal pengantin sahaja! So adik saya masukla.Puas jugak pujuk dia masuk & suruh dia buat entry :)

Untuk hadiah  nie cash RM500, pastu pihak fruitale akan buat "berkat" untuk diberi pada tetamu (tak ingat bape banyak)  & something macam hantaran..  Ada tiga hadiahla kiranya.. Saya kurang pasti nanti saya ada masa saya balik umah amik info dari FB Fruitale sendiri ek.. Sekurang-kurangnya adik saya dah jimat kos untuk bagi berkat masa malam nikah tue. Saya dah tengok kat FB Fruitale cantik jugak "berkat" tue tau... Nanti saya tepek jugak kat sini ye..

Saya kategorikan nie as BIG WINNING jugak walau adik saya yang menang. Bolehlakan? hehe. Eh terbanyak cakap pulak. BYE.

p/s: baru perasan diorang nak letak gambar adik saay dalam paper..kalau jadikla..tue haa ada mention dalam msg tue.. haha.Patutla smlm adik saya FB bagitau semua gambar prewed gemuk..Ohhhh itu sebabnya..haha
Quote Of The Day,
Siapa tak sayang adik?  

15 comments:

Wansteddy Tales said...

dpt cash ke ila? uwah... memang besh! ila pn mmg pandai mengarang xsia2 usaha join n menang besar!tahniah utk ila n adik ila jugak :D

sarina saleh said...

kalao masuk paper mesi gmbr lg kembang.. adoiiii

transformed housewife said...

tahniah utk adik Ila.

dear anies said...

kn sy da kata..pasti ada rezeki utk pengantin

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Turun bakat kt adik kiki

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Kena simpn buat kenangan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Tq hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Alhmdulilah

A'iyn Raidah said...

tahniah..wah seronok la..pasni makan besar ye..kan3..

Wan Amira said...

haruslah big winning, kakak dia terror cari undi.. tahniah!!

yumielufya said...

Tahniah utk kak Ila dan tahniah juga utk bakal pengantin..bestnya dapat hadiah dari fruitale lagi..harum wangiannya...

Chic Na said...

Ila satu family ni mmg bertuah sgt. murah rezeki. :)

AdaM Hawa said...

TAHNIAH!! bestnya.. nanti publish entry berkaitan ni lagi ye ila.. tak sabo nak follow cite ni..

Cutemama1702 said...

Tahniah...

Nur-nba said...

Tahniah.. Teringin nak masuk contest.. tapi selalu tak jadi sebab idea tak keluar.. hehe