ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, July 29, 2012

makcu si pembuliiii!!!!

bila tgok je gbr nie haiiiiiii anakku si arief dibuli makcunya..
inilah anak-anak saya dengan makcu nielah tempat bergaduh, bermanja dan bermain.. eh bukan dgn makcu je dgn semua. cumanya dgn makcu nie lagi kerap "bertekak" sebab masing2 rasa budak kecik.. yg kecik mmgla kecik, yg dah tak kecik tue yg tak cermin diri hihi
tp arief dgn makcu nie ada secret sejak kecik.. sejak arief lahir makcu yg jaga.. makcu yg cuci berak, kencing etc etc.. ariefla jadi peneman makcu time makcu frust.. msa tue saya tak perasan tp selalu mcm sy berebut2 plak dgn si makcu nie bila arief nangis. sy blum sampai si makcu nie dah melompat dukung arief pasti bisik2.  pastu dua2 nangis.. iskkkk
how time fliess.. now dua2 nie dah tak menangis.. makcu hapoy sbb ada pakcu.. arief lak happy sbb tgu makcu bagi sepupu wink wink wink

11 comments:

sarina saleh said...

Haha, arief ke gurl tuh? Angah igt 21/8 ni mkn manhattan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ok nanti akak bgtau abg fadzli..

sarina saleh said...

Angah ni application ape? *adik plak x up to date*
Terror da edit picture ;)

ummiarissa said...

biasalah tu...anak2 saya pun rajin dibuli maksunya...maklumlah..umi duk jauh...kadang2 anak2 tipon bagitau maksu buat...(kalau anak2 di hantar kat umak mak je lah)..

jeBateja said...

Mak Cu sendiri buli tak pe...buli kasih sayang,,,,ahakz

Rizziela said...

samalah dengan maksu 3H

KhaiRin : anies said...

buli2 syg tu hehehe

Rai said...

buli membuli mengerat silaturrahim. hehehe..

AyuArjuna BiGoshh said...

comey jer arieeff kena buli

mama aryan said...

cumil jer arief tu..hehe

|| NaFiRaa || said...

anak2 saya pon rapat ngan makcu dia.. makcu rajin melayan anak buah~