ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 31, 2012

Photobook ke 3




Saya dah mula jd hantu photobook kot. Tapi itu pun bergantung kepada keadaan poket hihi. Photobook nie yang harga RM78. Baru2 nie rugi betul tak amik promo photobook yang rm39 tue. Walau kecik sikit apa slhnyakan.letakla satu gbr satu mukakan?

photobook nie khas photobook berkaitan event keja. Gambar depan tue masa saya di Korea tahun 2010 dan gbr en papa tue masa di spain tahun 2006. masa en papa pergi nie baru sangat kawin. tak sampai seminggu kot en papa kena pergi. saya siap buat ikan bilis kering untuk bekalan en papa sambil menangis. gedik lebih je :) cer sekarang en papa pegi? mesti dah susun jadual nak berjimpa kat mana kehkehkeh.. oh balik je dari spain en papa kata semua orang suka ikan bilis kering saya buat. aah ek. dah lama jugak tak buat ek...

Dalam nie jugak ada gbr saya bersama ketua pengarah terakhir sblum opis sy nie di"semigomen"kan... nostalgia tueeee...

Gbr muka depan je sy tjuk sbb jumpa gbr nie dlm hp kiki.. sblum tdo buat entry kejap sbb skrg busy ada urusan yg perlu didulukan ..tapi mana blh tgal belog kesayangan nie.msti update jugak.. walau sikit-sikit untuk kawan-kawan yang rajin jengah sinikan?

9 comments:

Mama Zharfan said...

i love photobook :)

jeBateja said...

mcm ne nak buat photobook murah erk...erk....

Rasp said...

nice! utk kenangan kan...

maszmadi said...

tingin nak wat photobook tapi belum kesampaian...

|| NaFiRaa || said...

teringin jugak nak buat photobook nih.. belom ade kesempatan lg..:)

Wanieys said...

boleh jd kenangan kan hihi

KhaiRin : anies said...

kak, kalu tau tentu bleh jual sambal ikan bilik kt spain kn? heheheh

Liza said...

Hehe....KAlau skang waktu tata ja sedey.. :p

syiela said...

cntik.. blh simpan buat kenangan