ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 10, 2012

RM to SG DOLLAR

bezanya duit kita dengan duit singapore.. 
kopak duit i kena korek saving yg mkin lama mkin surut tue kiki. 
bilala nk menang cash ribu-riban nie?

tadi tukar RM 1004 dapatla SG 400. blhla.
bkn pg shoping ke honeymoon ke nk perabih duit punn..
 tukar duit cuma utk pastikn slmt sampai ke hotel je..
 kang tak pasal2 kena nyanyi tepi jln plak.
 klau ada yg sudi bg duit okla..
nyanyi pun sumbang nti  duit tak dapat tp lain plak yg terbang..

tengok jadual pack jugak.tapi takpe mesti dulukan tujuan utama ke sana.
tp yg pasti agenda amik gbr satu kemestian. 
klau tak bosanla reader2 sekaliankan?
mana best blogging takde gbr ..tak kickla..
mcm sambal dengan en papa.. 
mcm arief dengan botol susu.. 
mcm amana dengan ipad..
 mama? mmmm mcm mama dengan kain baju kiki






13 comments:

Mama Zharfan said...

ila outstation pegi singapore ker

mummY daniSha said...

memang jauh giler beza kan haihh

ReeneeRaaid said...

Huhu! kiteorg dok sini mmg beli makanan basah je. pastu masak kt umah. kalau mkn kt luar mmg mahalness. huhu!

Ardini Humaira said...

dni hari tu tukar ke brunei pun gigit jari huhu

jeBateja said...

den gi SG dulu pun gitu....pastu claim balik ke kilang...2 kali untung...ahakz

Hani Shaklee said...

nak jugak pergi..huhu..tapi kena tunggu kawin dulu baru ade org nak bawak,,huhu

Wanieys said...

bestnyer g singapore...nk pergi juga tp xtau bila hahaha

Liza said...

P main2 kat USS? Bestnya!!! *serkap jarang*

norhidana said...

skit nyer duit tu bile dh tukar, tak sampai separuh pun... selamat ber outstation... pastu blh jln2 pusing spore

mrs adam said...

alahai dpt 400 je dari RM1004 duit kita..

|| NaFiRaa || said...

bercuti ke urusan keje??

bestnye!! boleh tengok negara org..:)

nn lylyn said...

gambar yg penting =)

MamaEma said...

a'ah..setiap kali berentry..best yg entry bergambar...selamat bercuti yer