ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 6, 2012

A Beautiful girl with A beautiful smile


YES! it is true!
Such a beautiful girl with a beautiful smile, Ila Saleh!
Thanks for making our day with this submission :)

Comel tak Amana. Macam anak mualaf jekan? Kekadang bila saya tenung Amana ada iras macam nenek En. Papa.. Belum lagi kalau pakai tudung atau selendang. Sebenarnya saya amik printscreen nie dari FB Echanteur. Saya masuk contest. hihi tapi tak menang. Sebenarnya saya tengah mula gear up untuk join contest semula. Jadi saya mulakan dengan join contest-contest di fb yang kebanyakannya tak memerlukan modal. 

Saya tak tau comper lain macam mana tapi saya nie memang ada penyakit "moody" dalam bercontest. Ada masa berkobar-kobar , ada masa sederhana dan ada satu tahap langsung tak mo masuk! Yang tak mo masuk tue yang haru tue. Baca je status kawan, menang itu, menang ini, contest itu, contest ini tapi langsung takde mood. Jadi tak mo stresskan diri sendiri amik masa dulu. Relex jeeee...Dan sekarang mood bercontest dah datang jadi saya kena ikut gear. Mula-mula gear 1, 2, 3 pastuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu natural haha.. Contest nie adalah salah satu yang menyerikan hidup saya itu sahaja. Jadi saya akan join untuk bergembira.....


2 comments:

suwara entertainment said...

rajinnya awk join contest. hehehe

Wonderful Life with Mary Kay said...

Beautiful......:)
Owh, Liza pun duk folow join contest yg Ila join..
Thanks for sharing.