ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 6, 2012

Benda-benda penting untuk seorang blogger

Kalau saya ke mana-mana benda-benda nie adalah perkara mustahak. Netbook yang saya beli dari bonus tahun lepas. Malas nak guna labtop En.Papa yang maha berat + malas nak dengar En.Papa asik kata saya bagi labtop dia rosak..ekeke.. pelik tau labtop En.Papa tue tiap kali saya guna je jammed! jaki betul labtop tue dengan saya. Agaknya dia tahu saya bukan tuan dia kot. Errrr.. ada saka ke labtop En.Papa tue? 

Pendrive campbell yang saya dapat dari  contest. Dalam tue penuh dengan entry contest. Sama ada entry yang menang atau pun tak kiki. Saya nie baru newbie comper. Rasanya yang otai comper entah berapa banyak pendrive untuk contest ye? Saya ada pendrive untuk office tapi menyedihkan hilang!! sapa amik baik ngaku.. Tah2 dalam fail2 paten saya huwaaaaaa...

Yang hijau tue panggil apa ek.. Lupalah..okla saya panggil transfer devicelah..esok2 saya ingat saya edit balik.  En Papa beli utk diri dia tapi saya kan isteri solehah! Saya kebas buat harta sendiri. 

spec mata saya bawak kalau saya kena attent course atau event. Baru saya bawak spec. Kalau saya  drive pun saya kena bawak spec. Rabun jauh maaa...

Pasport tue kalau pg oversea je.. Saya snap gambar nie kebetulan masa nak pg keja kat Singapore.

Apa lagi ye? Sekarang mestila S3!! Tak payah bawak camera lagi... And paling best boleh terus update blog..hihi.. guna jari pun boleh :)


7 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

hebat ada s3

Mama Zharfan said...

beshnya ada S3..

Rosmawani♥ said...

Uih ade hp cggih bestnyer.. Ros ni nak update kna open pc... Hhhaa... :p

Wonderful Life with Mary Kay said...

nama benda hijau tu external hard disk kot....

senang nye kalo ada s3...sabor liza, sabor... :D

Mooniqueen said...

Wahhh hebatnya... MQ setakat boleh taip je... Teringin nak ade notebook or laptop sndiri...

Anonymous said...

Hijau.. Card reader kot??

suwara entertainment said...

hehehehe..zaman skang dh canggih. update pun thru mobile je. tp saya x brp minat update thru mobile.