ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, September 9, 2012

dunia tersenyum padaku.. alhamdulilah..


inilah cinta hati saya. yg hmpir seminggu mengundah resah. lihatlah entry ini, betapa kurusnya dia. membuatkan keja di pejabat agak tergangu tumpuannya. membuatkn perkara yg tidak pernah lupa dilupakan. semoga dpt mama ractify semula tanpa dimarahi big bos.. nampak mama selamba dan tersenyum di pejabat tp hti gundah tiada yg tahu.

menyalahkan org bukan cara mama . belum pernh jumpa bbysiter sebaik ini. tdk berkira msa dsbgnya. sejak amana telah terbukti amanahnya menjaga amana. amana jugak selalu beri 100% markh pd "ibu". jd apa lg disangsi? ank kecil tak bisa menipu. lebih2 mama tau ank mama yg sukar berenggang dan manja dgn mama. perhatian hrus padanya. bukan arief seorg di situ. lainla jika dgn mama. sepenuh perhatian pd arief. dgn amana pun arief cemburu apa lagi jika ramai..

moga allah mendengar doa mama. pangkat bukan keutamaan kini. tp tgjwb kerjaya yg mama galas tidak pernah mama ambil mudah. kalau smbil lewa tidak berkat utk dibawa pulang pula. sebaik mungkin dibuat.. semampu yg blh..

sejak ank2 ada mama sering berdoa dan  tercari2 cara utk bersama ank2 dgn lebih lma. mama di sini pun hanya utk ank2.. insya allah jln "permulaan" itu "kunci" utk mama mengawal masa supaya mama bersama arief selalu.. hrap2nya ia benar.. insya allah.

QUOTE OF THE DAY:

SENYUMAN ANAK-ANAK
IBARAT SENYUMAN DUNIA PADA SEORANG IBU



10 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Pengalaman akan mematangkan diri kita sebagai parent. Insyaallah... awak akan jadi mama yang baik...

Mama Zharfan said...

happy monday ila! ;)

xamthone plus said...

lucu banget putranya,,,!!

rina mazlan said...

Arief sakit ke? Mmg nampak kurus. Anak rina pun mcmtu. Muntah n cirit birit dah seminggu badan pun dah susut. Susah hati betul dibuatnya.

Wanieys said...

kita sbg parent yg bekerjaya mmg masa dgn anak2 agak suntuk tp Insyaallah masa yg ada dgn anak2 guna sebaiknya :)

Rai said...

sejak ada anak2 ni saya tak nak peduli sangat pasal OT semua tu.. habis je waktu kerja memang terus balik..setiap peluang nak spend masa lebih lagi dengan diorang saya ambil..

AyuArjuna BiGoshh said...

happy monday :)

Sue-Rya Qistina said...

terharu dgn entry ni.
saya pun kalau dah mampu, one day nk benti kerja dan nak jaga, didik dan besarkan anak2 sendiri.
biar anak2 diasuh dgn tangan kita sendiri.

Kesuma Angsana said...

pengorbanan ibu utk anak2

aimaniman said...

dofollow sini..

sama je le,.. bila p kerja teringat2kan anak2 jer, sebabkan mereka tu permata hati kita...