ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, September 7, 2012

Lagi sekali dapat snap photo dengan kedudukan yang sama.. ta tau nak cakap apa..

 Ini gambar entry lama

hehe anak..anak.. nak marah tak sampai hati..
gambar nie saya snap masa saya mc sakit telinga beberapa hari lepas
opss tak buat entry sakit telinga lagila.nanti ek. sampai kena jumpa pakar :(


10 comments:

mummY daniSha said...

alaaa rajinnye die..gud gurl ni =)

Sue-Rya Qistina said...

sampai tertidur tu!
mmg rajin la dia :D

Mama Zharfan said...

cute :)

Nazirah Azeman said...

sampai tertido

cute jer

sarina saleh said...

ala berlakon. mcm mak cu dia slalu buat. hahaha

|| NaFiRaa || said...

alahaiii rajinnye buat homework.. sampai tertido2.. hehehe

Kesuma Angsana said...

penat sangat lah tu! sian

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wala wala.. sebijik macam anak akak Sofea Nabilah selalu tertidur waktu buat homework :D

kinna said...

amana boleh tulis guna dua2 tangan eh?

mama aini said...

ehem penat sgt amana..sampai tertido waktu menulis..he2x..