ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 13, 2012

Mari Bersenam!

Salah satu cara nak sihatkan anak-anak saya akan bawak dia ke taman. hidup udara segar ..berlari2 anak.. Frankly dah lama sangat tak bawak anak hirup udara pagi atau petang. Bila anak dah tak sihat baru nak terhegeh2 bawak beriadah. Buat apa kan? So jangan jadi macam saya ye  sob sob sob


 Amana lain kali kalau nak bersenam sila pakai suar panjang.
Huduh sungguh rupanya bersenam pakai skirt :)

Nampak tak ada gangster kampung dusun jadi bodyguard budak-budak :) :) :)

Tobat tak mo dah bawak Arief datang sini. Banyak semut merah. Kesian betul anak2 kena gigit.. errrr sebenarnya saya dan Arief yang kena gigit. Oh sebelum ditanya nie kawasan rumah saya. Kat blok lain. Saya selalunya bawak anak2 beriadah kat rumah yang tiga tingkat kat sebelah kondo ne sebab taman permainannya banyak carpet. Arief takle kena gigit haiwan2 halus2 nie sangat.. Dia kan sensetif!

p/s: Saja letakan banyak gambar  kawasan sekitar rumah nie sebagai kenangan sebelum berpindah. Nak pindah sebab nak jugak merasa rumah baru tapi bukan senang nak tinggalkan kenangan yang dah tertulis enam tahun di sini :(

8 comments:

Nazayiena said...

anak2 paling sukalah klu bawa pegi taman.

.: iEyLa :. said...

weeee..pasni leyh letak kenangan umah baru plak kak..hihi

transformed housewife said...

oo rumah baru dah nak siap ye.

Liza said...

BIla masuk umah baru, Ila?

Ummu Madihah said...

tersenyum nampak sekilas rupa gangster kampung dusun yg jadi bogyguard anak-anak, he he!

Deq's Qienz said...

hahhaa tergelak saya bila kak ckp samseng kmpung dusun. mata kite terus tertupu ke arah samseng tersebut..tak tahan betol ayat tuh..gamak sguhh kata gitu,

Syima Emi said...

kak ila jual ke rumah yg dok skrg ni? ke bagi sewa? kalau nak jual, nak tahu harga...

mama rifQy said...

alahai kesian lak heroku arif ni!! kulit sensitip ye arif....oo..dh nak pindah ye, nanti nak g ye umah baru ila..jangan lupe jemput ye