ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, October 2, 2012

alah membeli menang memakai

once a while mmg beli jugak kasut mahal terutama kasut opis. saya beli kasut bonia yg cover semua kaki masa 2010. beratus jugak.. masa tue nk g korea ;) ouchhh dah 2 thn lamanya. alah membeli menang memakai. sampai sekarang masih gunakan. sy penah beli kasut yg agak murah n at the end tak pakai sbb tak selesa. rugikan?

tapi voucer nie utk en papa. nanti nak teman en papa shoping tapi tak tau bila.. hrap2 dapat kasut / sandal yg best.

contest walau pun kecil je hadiahnya tapi bila dapat yg mmg kita harapkan/guna mmg hepi gilos! alhamdulilah..

10 comments:

Aishah Jahirah said...

xkisah le mahal cikit pun asal tahan lamakan,puas ati...

Acik Erna said...

Tahniah amam amana..kalau pada acik dah besar hadiah tu.
acik selesa dengan sandal scholl je..kurang sakit tumit

Acik Erna said...

"mama amana"..maaf salah taip lagi

Afasz said...

wh best nye

syiela said...

tahniah.. bagi saya besar nilai tu.. mesti melompat sakan kalau dapat :)

Liza said...

Boleh dpt sepasang kasut. Bestnya!!!

~emi~ said...

Hush puppies tuuu...beruntungnya...

Mama Zharfan said...

ila, voucher ni hanya utk bj2 kat butik hush puppies tau, bukan utk kasut--me dh pernah menang (2 kali)...me amik jeans, and hubby amik kemeja, and me amik gak panties yg comel :) happy shopping!!!

norhidana said...

wahhhhh bestnyer... dana pun suke pakai HP,mmg alah membeli menang memakai, sgt selesa n tahan... penah beli sandal murah baru pakai 3hari dh spoil

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mz, tq for the info!!!! alaaaa bru nk bg hubby hadiah.. baju mesti dia tak mo lagii..