ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, October 8, 2012

flower boy n girl utk disewa. eh?

ank2 yg manis utk mjadi kenangan manis. amana yg mkin bijak berposing sehingga ditegur atok saudara "ehhh pandainya posing"
arief yg tak keruan setiap kali kenduri. terdengar aduannya " arief penat" tp dimana mama nk rehatkan arief. bukannya kenduri di rumah yg blh mama tdokan arief di katil empok n aircond 16c. tahan je sebagai mana mama bertahan. sudahnya lembek ank tue. itupun di dukung ke depan ke belakang utk bg si kenit ralit.  ank n mama sma2 lembek. bguskan?
arief muntah2 sebab mkn yg  x teratur, tdo yg x teratur/selesa,rehat yg tak cukup. amana plak dmm panas. mama diorg plak skt bdn n skt urat .mmmm... selasa amana plak ada peksa.. elokla sgtkn?




11 comments:

Sue-Rya Qistina said...

erkkkk..nape dia dok nganga camtu? menyanyikah? hehehe

mama aryan said...

letih la mcm tu..menganga je hihi comel folwer gorl & boy ni..

Liza said...

Arief sukaposing sambil nganga mulut ek? Hehe...

Fifi Nadhrah said...

comelnye 2 beradik ni.. tak sabar nak tggu anak besar.. :)

AyuArjuna BiGoshh said...

dugaan dgn keBZan hidup

AdaM Hawa said...

arief nampak dah besar.. cam dah nak sama dengan amana..

tiefazatie said...

hihi..cheeky sungguh!

syiela said...

happy sungguh budak berdua ni.. tapi bila demam kesian dorangkan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah comel sungguh 2bradik ni :)

Azhariah Zuber said...

lovelylah bj dia

mamaRIFQY said...

nak pinjam kembar rifqy!!!!