ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, October 10, 2012

KEINDAHAN KEGAGALAN CONTEST DUMEX DUGRO

utk geng2 contest da tau tentang nie tp utk kwn2 yg belum tahu saya nk berkongsi juga supaya sma2 dpt kita dpt melatih diri menjadi org yg reda jika cita2/ impian kita tak tercapai.
saya join contest dumex dugro dan pastila terselit harapan nk menang sbb contest nie berbentuk penulisan.. kiki mcmla tak penah kalah contest writing ;) tp sy mmg hrap nk menang. sy hrap dpt menang hadiah voucer coorth mamooth (CM) kemaruk nk masuk umh barulah katakn..
dan akhirnya sy tak menang langsung hadiah utk contest nie. keta mmg tak dapatla, tab samsung lagila, voucer CM pun tak nampak bayang..hurmmmm... frustla.. dlm sy pujuk diri yg frust tue tak sampai 10 minit merasa kecewa ALLAH beri berita gembira...  masuk massage pd masa yg sgt sesuai! menebus kekecewaan saya serta-merta! NOVEL KEDUA SAYA APPROVED! payment pun sedang diuruskan.. tak taula amountnya berapa..
rasa nk menangis pun ada sebab betapa baiknya Allah dia cuma test saya 10 minit je utk tgok sejauh mana tahap ke"reda"aan sy menerima kekalahan. tapi berita novel nie sy msih rasa kegembiraannya dan  ketika sy menaip entry nie di ats katil sy msih lg tersengih mengenangkan 2 buku saya akan berada di pasaran. ALHAMDULILAH..
p/s: ada lg satu keindahan tentang contest dumex dugro. nti sy buat entry lain ye.

10 comments:

waniemardhiyahna said...

Tahniah.smoga lebih success nurah rezeki d masa hadapan

Ibu Yusuf Maryam said...

Tahniah.. dah bergelar penulis sekarang.. :D

Unknown said...

Tahniah, my blogger novelis fren ;)

Mama Zharfan said...

congrats dear ila!

suwara entertainment said...

xpe sis.
kalah kat situ, menang kt sini.
rezeki ada di mana2.
seronoknya saya ade kwn novelis.
pasni bole la promote ur novel pulak.
i peminat novel tau :)

Wansteddy Tales said...

kepuasan hasil karya sendiri dicetak dan dipasarkan. itu yg utama.

Lily@MamaZaraZareef said...

salam..lama dah tak singgah cni..dah jadi penulis novel rupenyer yek..congrats!! ..=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah sis :)

Unknown said...

Congrats :) InsyaALLAH, teruskan usaha menjadi seorang penulis yang berjaya dan berilmu ^___^

mamaRIFQY said...

Allah gantikan sesuatu yang lebih berharga utk ila...murah rezeki ila kan?