ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, October 14, 2012

pretend

pernah tak ank korang pura2 suka apa yg korang suka.. hihi.. mmg kelakar.. arief mmg akn suka apa yg sy suka walau kdg- kala cuma utk ambil hati saya.. thats we call pretend atau nk tunjukla yg arief ank mama tau!
hri nie citer pretend plg cute. sy mkn mangga muda + kicap gula. arief pun amikla. amana pun. amana mmg ikhlas suka. terutama kicap gula.. arief pun tak mo kalahla.. sy perati je aksi dia.. dia tak mknpun.. mangga tue cuma dijadikn berus gigi n gusi dia je.. sbr jelakan?
p/s: bru blk melaka. so far happy terutama mkn kt umh biras ats meja beradap! heaven habis lauk-pauk! dengarnya msk sendiri. yummy!! lauk-pauk kampung mmgla sy tak tolak! and the best part anak2 sy sihat. alhamdulilah. wink wink. tdo selesa, mkn ckup n rehat pun ckup. mama pun senang hati ;) blh kita g melaka lagiiiiii..

9 comments:

@lfidah @dim said...

wah datang melaka..lain kali datang melaka boleh singgah rumah.;D

mamaRIFQY said...

yey!! dh sihat dahhh sumeee....alhamdulillah...ila santekk ila santekkk

jeBateja said...

Kira2 nya.....bermaksud...jaga hati lah erk.....ahakz...

rina mazlan said...

Hmm atlist arief tunjukkan kesungguhan nak makan demi menjaga hati mama dia. Cuba kalau anak rina, huhh kalo taknak tu muncung je la muka dia..

♥ ROS ♥ said...

Teringin nak cuba kot dia... Org laki kurg skit asam2 nih.. Hahhaha... Gebu la muka kak :)

Rai Ourkizuna said...

saje dia nak ambik ati ibu dia kan.. ehehe..

Mama Zharfan said...

comelnya pic dua beranak ni hehheh

yumielufya said...

Cun habis muka kak ila..apa rahsianya???comel gmbr anak beranak

Liza said...

Apa rahsia muka flawless puan Ila?