ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, October 4, 2012

Siapa hantu Auntie Anne's? 2 Pretzel + 2 Jumbo Cheese Dogs hanya RM13!!

Yes mari kawan-kawan!
Selagi boleh dapat murah!
Mari kita beli beramai-ramai!!!

Saya memang hantu Auntie Anne's
Sedar diri tak pandai buat cekodok gulung nie
Jadi saya selalu beli
Mahal jugak tau kalau beli tanpa promo



Kat umah tue ada 4 tekak yg suka Auntie Anne's
kalau nak beli kena beli 2 set :(
Tak cukup satu set je tau
Kesian tgok anak2 berebut2 :(
Kalau beli set nie saya tak le rebut dgn diorang kiki
masa pestime saya beli
Memang kena kutuk dgn En. Papa
"beli tepung mahal2. buat sendirila!"

Tapi sekarang? HAAA.. Baru tau penangan Auntie Anne
Kalau nak amik hati saya yang tengah kena gelombang tsunami
En.Papa akan beli Auntie Anne's
haha..
Kalau tsunami kecik;saya makan curik2
kalau tsunami besar; saya biar je "dua tekak kecik"  habiskan :(

CEPAT KAWAN2 PROMO HANYA DUA HARI SAHAJA!


5 comments:

norhidana said...

auntie anne, pujaan masa pkenen dulu, tiap kali jmpa msti beli yg garlic nyere ngn original... sejak dh beranak ni dh laman tak mkn... rindu

Ujie said...

blm penah mkn, tengok rege dia tak sampai hati pulak nak beli tepung yg mahal tu.

Nur-nba said...

Sedap..lama tak makan..

Nur-nba said...

Sedap..lama tak makan..

sal-nurbeena said...

belum pernah cuba..