ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, November 26, 2012

Alolo comelnye

Ada citer kelakar semalam.masa mandi kolam arief main kejar2 dengan en papa kat kolam. Arief kan dah boleh berdiri dalam kolam kecik tue so nak lari2 memang takde masalah. Lari punya lari kejar en papa.. tetiba en papa tengelamkan diri. Si arief pun ikut tenggelam.. haha.. pastu apa lagi. Air masuk ikut hidung.. kuar ikut mulut haha..melalak2 menangis..
Kes hari nie pulak. Saya rasa saya nampak arief masuk bilik saya. Puas carik sampai bilik air. Kot2 dia menyorok. Takde. Dalam almari pun satu tempat favorite utk dia nyorok.pun takde.. panggil punya panggil pun tak menyahut.sekalinya saya tolak pintu bilik utk rapatkan ke dinding ada pulak bunyi budak menangis. Haha kaki dah tersepit kat pintu.lain kali main lagi myorok2 dgn mama..
Gambar nie adik ipar saya tag. Tak sabar nak tgok gambar kawin adik saya..

4 comments:

Gieyana Muhamad said...

aololooo...comeyyyyy!

.: iEyLa :. said...

comeeeyyy..geram tgk..hiks

Mama Zharfan said...

tomeyyyy arief ni photostat muka ila hehehhe

Liza said...

Waah, tomeynya flower boy ni. hiks.