ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, November 8, 2012

best couple of the year



inilah permata hati saya
dalia amana & amirul arief
moga mereka menjadi anak & cucu yang sentiasa mengembirakan keluarga
moga mereka saling menyayangi sampai bila2

CITER 1

amana, ingat tau walau apa pun amana tak boleh tinggalkan adik. kalau mama& papa takde amana hanya ada arief. arief pun ada amana. walau semua org tak mo kawan dengan arief. amana mesti kawan jugak arief sebab amana sorang je kakak arief
ok.amana boleh ikut cakap mama dengan syarat. mama cakap dengan adik jangan nak jelir2 lidah kat amana lagi.
ERKKK


CITER 2

arief, kalau kita ada lagi satu baby boleh tak?
tak nak!! (sambil mengamok.ambil tendang2 mama dia. amana pun kena tendang)
bagus mama. kita patut ada satu baby kecik supaya boleh gigit arief. baru arief jadi budak baik
ERKK


CITER 2

arief sayang mama tak?
sayangggggggggg sangat (sambil peluk saya kuat2)
arief sayang papa?
Papa yang sayang arief
habis , arief tak sayang papa?
PAPA YANG SAYANG ARIEF!! HISHHH










7 comments:

BlueiceButterfly said...

hehe..comelnye gelagat..:)

.: iEyLa :. said...

arief kne ade adik ni kak..hiks

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hahaha Papa yang kena sayang Arief... kesian en papa :P

Rasp said...

yg bongsu manja extra skit sis :)
chomei tul dua beradik nie...

Sue-Rya Qistina said...

ok dah bole ade adik ni. kang manja sgt lg susah. hehehehe

Mama Zharfan said...

ariff dh boleh jd abg ngah tu hehehe

mummY daniSha said...

perckpan anak2 memang selalu menggelikan hati kan =)