ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, February 13, 2013

Alhmdulilah .. Pestime menang cash 3k!


Alhmdulilah..alhmdulilah.. bersiarn dr rumah . Pg2 bunyi hp sbb gmail ne klau ada tag dr fb akan aleart.. so bukakla . Ada tag "tahniah ilasaleh" erkkk.. menang apa ye? Kwn2 comper mmg tgh hot dgn result contest nie. And salah seorg geng comper menang gp(grand prize) yg mana hadiahnya ke OLD TRAFFORD.. bukak fb lak dgn slow motion... alohai kenit plak gbrnye.. tp dr komen2 geng comper buat hati tak senang.. mcm biasa klau gud news mak la org yg firsttttttt akn tahu....terus call mak..

Mak, ayh da beli paper tak hari ne?

Dah nape?

Paper apa?

Harian metro.

Mak tlg tengok ada tak senarai pemenang mamee slurp. Kwn contest agh inform agh menang 3k.
Mak tgokan yek.

(Dlm 5 minit mak call balik)
Aahla.. ne nma agh..ic no bla bla bla..

Alhmdulilah..

Org sabar Allah akn bagi ganjaran. Cucu mak dlm perut tue murah rezekinya.. agh sbr byk2.. setiap dugaan ada hikmahnya.


Org prgnt ne kn sensetif..menitik2 air mata ne.. Baik sungguh Allah. Dua hari ne mmg sy sedih sgt tapi sekejap je ALLAH buat sy senyum kembali.. sabar la wahai hti.. ksih syg ALLAH tak bertepi pd hamba2nya yg sabar atau cuba bersabar..
TQ pd kwn contest yg tag. Siap besarrrkn gambar utk sy nmpak lg clear dlm fb. Dunia contest menemukan sy dgn kwn2 yg positif, saling berkongsi info dan tips, saling menyokong, berkongsi kegembiraan dan kedukaan (yg ini nti sy buat entry lain) sedang ada antaranya yg tidak pernh bersua muka. Geng contest dr segenap lapisan ie pensyarah, doctorate, suri rumah, pelukis tp dgn satu misi .. menang utk kepuasan diri & utk menambah pendapatan keluarga..
P/s: snow white sy si amana demam hri ne..



 

17 comments:

Lin Azlina said...

tahniah sis... 3k tu cash..syiokk abeh

.: iEyLa :. said...

alhamdulillah..congrats kak...
happy for u..and hope akk happy slalu.. :)

Ummu Madihah said...

Tahniah Ila,

Memang bertuah awak ni, asyik menang aja. Mak Aji pulak jenis yg x pernah menang, kalau cabutan bertuah hampir semua yg semeja dapat, Mak Aji balik tangan kosong, he he!! Kena perturunkan ilmu yg Ila pakai nih!

Mama Zharfan said...

congrats ila!!!!!!!!!!!

norhidana miswan said...

tahniah2, ada hikmah di sebalik redha kehilangan hp aritu kn...

shark said...

tahniahhh...yay!!:)

zarena heeney said...

wah menang besar tu
tahniah yea :)

Nur-nba said...

Tahniah.. Besar tu jumlahnya..

yumielufya said...

bertuah badan!! rezeki baby dlm perut..tahniah kak ila..3k tu!!!

zahira said...

Congrats ila. Bestnya :).

mama aryan said...

alhamdulillah..rezeki dr Allah.
tahniah

Nida Mohd said...

rezeki baby..tahniah ila..

Nur-nba said...

Tahniah Ila.. Besar jumlahnya tu..

Liza said...

Wah ila, liza tlepas entri ni. Tahniah. Masyukk!

Anonymous said...

* Penganjur dah hubungi utk hadiah?

Rashimah Abdul Manan said...

Sya pn nk bertanya soalan yg sma gk, penganjur dh hubungi utk hadiah tu ker ?

Rashimah Abdul Manan said...

Sya pn nk tanya soalan yg sama, penganjur dh hubungi utk urusan hadiah tu ker ?