ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, February 25, 2013

PAPA JOM SOLAT! GELORA DI HATI ANA!




Akhirnya penantian saya berakhir.satu kepuasan bila penulisan saya dibukukan.sengih2 bila  buku sendiri ada kat tangan saya. Biasalah buku pertamakan? Eh dua bukulah.. kalau ada buku ketiga ke empat dan seterusnya saya tetap excited! Ala macam kita dapat anakla.. walau anak dah ada dua atau tiga dan seterusnya kita tetap sambut dengan gembirakan? Oh buku saya pun dah masuk katalog buku ana muslim 2013.


Editor bagitau dah dijual kat pameran2 buku semenanjung sejak disember antaranya pameran buku pwtc dan sekarang tgh berlangsung pameran di putrajaya. Kat kedai buku popular pun dah ada. Cer kekawan tlg tengok ada tak display kt kedai tue?kalau takde komen kat sini ek. Nak repot kat editor hihi.. Tak lama lagi akan keluar kat mph pulak dalam bulan april kot *lompat bintang*


Inilah salah satu terapi saya selain menang contest dan attend blogger event.muahaha..alhamdulilah.. warna warni hidup saya.. takle satu warna je ye tak?

P/s:cantik sungguh cover gelora di hati ana.lip lap lip lap.. mmg dpt attrack budak2. Yg papa jom solat tue comel je..manja je dgn papa diakan?



11 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah Ila!! Pencapaian besar dlm kehidupan. Warna-warni kehidupan. Yes!

yumielufya said...

saya paling seronok..tumpang berbangga dgn keluaran buku ini.tahniah akak..tak sabar nak memabcanya utk Lufya!

cahayahidupku.blogspot.my said...

Anak akak pengumpul Novel Ana solehah ini... kena cari novel yg Suhaila tulis ni :D

AyuArjuna BiGoshh said...

hebat.....nanti akak beli ngan ila...ila sign boleh :)

Unknown said...

tahniah
baru tahu ada 2 member blogger yg jd penulis..

jom join contest di blog ena :)

dear anies said...

lupa nk tanya..akk suka x pic akk Ilustrasi) kt bahagian penghargaan / prelim tu?

transformed housewife said...

tahniah. nanti nak carilah buku Ila.

Mak Wardah said...

Tahniah...akak akan cari untuk manja akak adam dan amjad

mama aini said...

assalam ..tahniah..ehem dah jumpa anies blogger @ penerbit buku2 ana muslim?..dia sgt peramah kan..mama suka berkwan dgnnya.. ;)

eija_sweetmama said...

Tahniah, dah ada buku sendiri..mestilah excited..

nnti boleh la eija tgk dkt ekspo buku di putrajaya ni..

Izzat Eshak said...

Ana muslim sejak dulu lagi