ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, February 28, 2013

Teaser : contest yg saya menang S3 tue

Ingat tak sy ada citer yg saya dpt hadiah henfon S3 tue. Ini la borang contest yg sy join tue. Tajaan mph dan fajer parker. Saya htr borang kt mph midvalley. Sebelum beli pop (kna beli buku sbg bukti penyertaan) saya memang da isi borang siap2 dgn slogan. Sy beli buku ..dapat resit terus stapler kt borang and  drop dalam kotak kt mph tue.mmg takde hiasan lgsung..togel..

Tak sangka sy terpilih antara 8 yg terbaik dr beribu2 penyertaan. Dan plg tak sangka yg kedua terbaik. Pestime menang slogan dpt hadiah best  *lompat2 bintang*

Jujurnya sy mmg tak nk menang gp tue. Hadiahnya tab ..en papa kta gadjet2 ne merosakan mta ank2.. sy pun tak guna sgt.. ipad pun en papa dah sorok sebab ank2 asik bergaduh berebut.. sorang nk tgok otromen.. sorang nk tgok cinderella.. sy pun tak tau mn ipad tue..haha..

Kalau sy dpt gp (tab)pun sy nak jual.. Allah Maha Mengetahui yg sy memang perlukan hp.. alhamdulilah.. nanti sy citer full prize giving ceremony tue ek.. ini teaser jeeee... muah muah nti kita jpa lg..tata titi tutu...

11 comments:

Masya said...

tahniah... mak yong jgn lompat bintang tinggi sgt hihihihihi

Sue-Rya Qistina said...

tahniah!!!
mmg gajet canggih camni bole rosakkan mata anak2.
kitorg pun kalau bole nak elak anak2 main smartphone kitorg tu.
nnt dah addicted, risau pulak kan

zarena heeney said...

tahniah...
wah bestnya dpt hadiah gadget

Nazayiena Ayiena said...

Tahniah Ila menang contest tu.

Nida Mohd said...

bestnya..dapat jugak apa yang dihajatkan

mama said...

Tanhih..murah rezeki BMAA..

Mama Zharfan said...

congrats!!!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Alhamdullillah Tahniah,
mmg bkn senang nak menang hadiah based on slogan ni kan...

dah menang tu maknenya terbaik la tu..., menang pulak hadiah yg mmg diperlukan..

pizet said...

bestnya menang s3, x dak rahsia karangslogan ke kak? slalu nak masuk peraduan yang pakai slogan mesti jam tang karang slogan ni la...huhu

Ummiarissa Mahdi said...

bertuah badan...tahniah!

Liza said...

Wah, murah rezeki.. Tahniah!!!