ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, February 15, 2013

Thanks Vee & Shidi -MACY'S Celebration Inspiration


Refer entry ini . kemenangan ini adalah my first big winning for 2013. Saya tak tahu harga sebenar set katil ne tapi pasti more than RM500.. Bukan nilai yang utama tetap hadiah ini betul2 mengembirakan my little princess snow white-Dalia Amana. Inilah contest yang saya join tue.. Ada 4 celebrity inspiration dan saya memilih utk join vanida&shidi collection.Kenapa? First saya memang minat dgn happy couple ini sebabnya figura parenting memang ada pada mereka..suka shidi yg tekun belajar & dah mengengam ijazah semata2 utk jadi contoh pada anak2 (well tak ramai artis yg nak sambung study ye) suka pada vee yang cantik manis dan kelihatan sungguh sabar, setia & keibuaan sangat  (sangat berharap boleh jadi mcm vee yg maintain cantik :) oh dalam mimpi.. lagi2 dengan prgnant 4 bulan ne..mama amana sungguh tak comel.. jauh panggang dari Vee yg sangat jelita..

Of course juga  saya join contest ne sebab nak hadiahkan sesuatu kepada anak perempuan kesayangan saya.. saya impikan bilik tidur baru Amana di rumah baru kami dihiasi cantik dan bukan seperti sekarang yg jadi bilik kain baju :( so sad... dan saya rasa saya lebih dapat menyentuh hati juri jika saya ceritakan real story.. i mean menulis sesuatau yang lahir dari hati seorang ibu.. tak tau nak tulis apa kalau cerita tentang nak sofa, katil besar & meja makan.. walau celebrity inspiration yg lain pun saya suka tapi saya suka ikut gerak hati.. ini adalah tips dari comper kecik macam saya..joinla contest ikut gerak hati .. join apa yg anda rasa dekat dengan diri anda.. insya allah akan dapat sedikit hasil..


Kepada Vee & Shidi.. terima kasih di atas goodwill dari anda berdua. terima kasih kerana memberikan senyuman pada anak gadis kesayangan saya.. Terima kasih kerana entry itu menyentuh hati anda berdua dan percayalah entry itu lahir dari hati seorang ibu.. Buat masa ini katil princess yang cantik masih tidak dibuka untuk dipindahkan ke rumah baru kami. Apabila telah dibuka akan diambil gambar Amana tersenyum manis di atasnya. Frame ini akan saya simpan sehingga Amana dewasa dan akan menjadi kenangan kami bersama sehingga akhirnya..

Kepada Ms Dana (Poh Ling Koay) dari MACY'S terima kasih atas emeil gembira yang tidak diduga. Really suprise & ITS TRUE!! And yor staff very effisien!! Pantas & taraaaa the bed tue ada dah kat rumah kami.. Amana menunggu dengan sabar untuk buka di rumah baru nanti.. Again Ms Dana thanks for your great news for me!!

9 comments:

Unknown said...

cantiknya katil tu mmg sesuai utk anak2 perempuan

Unknown said...

cantiknya katil tu mmg sesuai utk anak2 perempuan

syalinda johari said...

tahniah...bestnya dapat adiah tuu..

nazayiena said...

Tahniah Ila,comel katil tu dan sesuai sgt buat si princess Amana.

zahira said...

I penah join macy contest dulu. Tp dpt vou RM200. Tu pun dah happy. Congrats again :). Untung ila.

Ummu Madihah said...

Salam Ila,

A nice addition for the new house! Amana tentu seronok sekali. Tak kurang juga maknya!!

Mama Zharfan said...

congrats!! truly big and sweet winning :)

Wansteddy Tales said...

kalau dpt kat damia sah berjoget atas katil manjang ila ^^ Tahniah dr Wan. mmg sngt2 grand hadiah ni :D

Nida Mohd said...

wah..bestnya..tahniah