ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, March 21, 2013

borak2 dengan "adik"


(sekarang rambut Arief dah panjang macam ne)

meh kita cerita keterujaan arief nak jadi abang
saya nampak arief ne walau baby masih dalam perut lagi
tapi rasa cemburu tue dah ada
dengan peel kuat meragam
dengan sikap yg makin pandai tendang sana sini
haiyaaa.. org kata biasalah pembawakan ..

so sekarang tiap2 malam saya dah train arief bercakap dgn "adik" dia
masalahnya saya pulak sekarang letih nak berlakon buat suara "adik"
saya train tiap2 malam sebelum tido
tapi si arief ne boleh kata asal ada time terluang je dia nak borak dgn "adik" dia
humang aiiiii
ini namanya taktik dah makan tuan
bila saya diam .. arief mula naik angin

MAMA, CEPATLA JADI "ADIK"!
OK..OK..

startla saya kena buat suara budak kecik
tapi sekarang dah jumpa taktik baru utk selamatkan diri

ABANG, BOLEH TAK "ADIK" TIDO "ADIK" PENATLA...
OK.. PENAT YEH.. TDOLAH DULU..NANTI ABANG CAKAP DGN "ADIK" LAGI YEH

yang paling tak tahan bila saya nampak lesu sangat
Arief akan pandang tepat kat perut & cakap

"ADIK" NE NANTI ABANG PUKUL BARU TAU
ASIKLA TENDANG MAMA SAMPAI MAMA PENAT!

sekarang makin terasa tendangan2 kecil kat perut ne
kerap pulak tue :)

7 comments:

Mama Zharfan said...

sweetnya :)

MOMMYLIN said...

amboi.. petahnya dia berckap...

Anonymous said...

salam.

kak nak tanya, buku yang akak cipta tu ada jual tak kat terengganu?saya nak beli lah...ker boleh beli terus dengan kak.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

anon- tq sebab minat nak beli buku tue
adik boleh beli online dengan ana muslim website

dear anies said...

amboiiii kemain gitu..


p/s i'm back ;-)

transformed housewife said...

hehe. pandai abg cakap dgn "adik".

jeBateja said...

waka...waka...kelakau laaaa.....