ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, March 25, 2013

Hujung minggu yg chill


Kalau baca chill mesti org ingat ke mana2.haha anda silap untuk mak buyong ne setiap kali prgnt tiada istilah berjalan atau makan angin. Buat buang duit, buang masa sebab kemungkinan pitam dan pengsan adalah besar.uwek2 tok sah cakapla.. so chill utk saya hanya di rumah shj..

a) masak gulai udang +cendawan.
Utk org yg suka makan air tangan sendiri mmg sedap benorlah lauk ne ye..sila tgok gbr ye.. kt bwh nunnnn
..  Harap maaf sbb guna hp ginila gayanya

b) mehun goreng.
Da berzaman tak masak tau..tak menghampakan ertinya sodap.... kalau ada togey lagi ohsomeee... tapi kenangkan en papa yang tak mkn togey.. kita lupakan saja..cer bayang dia asing2kan togey tue dari celah2 mehun..aduhhh rimas..pastu dapatla 2/3 sudu mehun je.. takpela nanti lps bsalin kita buat asing2 mehun mcm biasa. Tapi yg plg best arief makan dua pinggan!!! saya siram dgn kicap dulu nak kurangkan rasa pedas. Tp hingus arief meleleh jugakla.. tp dia mkn sampai habis n mtk tambah jugak.. so sedapla tueee

c) bonding time dgn arief
En papa sibuk ke rumah baru.pasang lampu kipas. Amana ikut mil ke ampang lawat moyang yg tak sihat. So saya dgn arief je kt umah. Bgurau senda,blakon, borak2, manja2, tdo2.. sangat mendengar kata sebab regu dia si amana takde ;)
Itula hujung minggu yg chill utk saya.masak dan bersama arief.. hero saya..nyawa saya..lepas ne insya allah akan ada satu lagi hero utk saya..






6 comments:

KhaiRin : anies said...

kenapa x pos bihun tu kat sy? ;-)

KhaiRin : anies said...

kenapa x pos bihun tu kat sy? ;-)

Liza said...

Aduhh.. nampak sedapnya bihun tu... kena masak ni mlm ni. Kekeke

Izzat Eshak said...

seronok berhujung minggu =)

norhidana miswan said...

kire chill lah tu kan, sedapnyer gulai cendawan tuh, kalu dana suke msk kari cendawan... nyum2 sgt

Elieza said...

Heaven betul dapat weekend macam ni...! Layan anak bujang...