ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, October 17, 2013

Bila kakak baca buku

Aman sikit bilik nie. Si Arief dah merajuk terus turun bawah carik en papa.. dari tadi arief melompat, mengacau amana. Lepas kacau amana kacau pulak khairy. Yg paling tak tahan mama dia yg dah flat kepenatan nie pun dia kacau..

Sekarang kat bilik atas. Khiry dah 5 hari berjaya dilatih tidur atas tilam. Tapi kena ada cara nak tidurkan dia. Pastikan dia memang nak tidur.pastikan dia kenyang.pastu bedung sambil bf. Insya allah tidur.

Opss sekarang nie amana tgh gigih bca buku utk khairy. Mcmla khairy paham..

8 comments:

Liza Yati said...

Hai ila.. khairy sihat? Amana dan arief sihat? Dah lama rasanya tak bertanya khabar..

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

Salam ziarah...ni fatahiyyah..tak sangka berjumpa di sini ya...:)salm ukhwah..hopefully dpt share info..best2 hehe..

Mama Zharfan said...

sweet :)

norhidana miswan said...

bgs akak long... bacakan buku kt adik... geram betul lah tgk rambut lebat khiry tuh...

Rizziela said...

Pandai kakak jaga adik kan

Khai♥Rin : anies said...

amboiii kakak amana ni...rajin betul ya... lyn adik smbl bc kn buku ;-)

Salma Tayo said...

dia xda geng nak bercerita agaknya.bagusla dia pandai nak berkongsi dengan adik dia kan.

Mizz ErMa said...

hihihi kakak tolong bacakan buku utk adik sebab nak kasi adik tido nyenyak skit kot..hihi