ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, October 31, 2013

Cost ceser di HUKMSc

OTW nak ke HUKMSc. Appoiment si tenit Khairy dengan doktor kesayangan dia.. yup appoiment khairy dr 5-7 petang.kali ne appoiment khairy kat private wing. Si kenit ne special sikit..kejap2 kat private wing ..kejap2 kat gomen wing ;) bergantung pada keputusan doktor kesayangan dialah.. dan bilangan appoiment dengan doktor-doktor tue bergantung pada progress khairy..

tq pada kawan2 yang tak putus2 doakan khairy.. pada family..pd sahabat.. pada kawan2 rapat & rakan2 contest.. pasti ada antara doa2 kalian yg makbul. Semoga khairy berada di sisi saya selamanya.. bak kata pepatah biar kita pergi dulu.. mmm.. tiap kali nak pg hospital mesti sebak ..walau progress khairy tunjukan peningkatan.. harapnya bukan di mata saya je.. tp di mata doktor jugak.. Amin..

Mulala melalut..entry nie sebabnya saya baru teringat ada emel seseorang yang minta saya share cost masa bersalin ceser kat HUKMSc.. sori lambat buat entry nie ye pada yg bertanya.. saya dilanda mendung+ hujan lebat mencurah2 masa tue sampaikan tak ada mood nak buat apa2..hehe..


Ok nie info ceser sy:
-Bil RM5194.65
-ceser yg dirancang bukan emergency ceser
-bius separuh badan
-3 hari 2 m di wad

Setakat nie sgt puas hati dgn layanan di HUKMSc. Ketiga2 anak saya lahir di sini. Dari Prof Seri Suniza (yg kini dah pindah ke Prince Court Hospital), Prof Ani Amelia (yg sedang sambung study) dan yang terkini Prof Azurah. Semuanya baik2 belaka.. 

Apa lagi ek?
Nak tanya apa2 leave comment


3 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

menggigil tgk kos ceaser!! huhu..

transformed housewife said...

kira agak berpatutanlah kos tu sbb HUKMSc tu masih govt. hospital kan. Kalau private mau dekat2 10K dah.

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

hukm private ke separa gov? kalao bersalin normal brapa yer? then kalau tiba2 ceser plk..heheh sorry bnyak tnya cz tgh preggy skrg ni..dan lokasi hospital?