ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, October 18, 2013

Hepy besday saya; hepy besday yg lain juga

13/10/13 yg lepas birthday saya yg ke 33. Tak kosa nak sorok umur ;) sepatutnya cuti bersalin sy pun hbis pd hari lahir saya dan 14/10/13 saya masuk keja. Tapi ada aral menyebabkan cuti sy perlu dipanjangkan.. manusia hanya merancang, Allah yg menentukan..

Raya aidiladha tahun ini sambut di umh mil.mil buat qurban khas utk adlan khairy. Tima kasih mama. So mlm raya tue en papa beli kek utk besday saya+en papa+arief+mil.. adik ipar saya n biras saya pun bulan oktober tp sbb diorg takde mlm tue so nama takde atas kek lah ye.. yg pasti arief n amana yg beria2 potong kek.. sy pulak beria2 makan kek.. bf baby ne asik laparrrrr je.. itu belum full bf dah mkn mcm hantu raya klau full bf tak taula jd hantu apa..

Meh tgok gbr yee...