ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, October 29, 2013

No tepon contractor yang buat almari besau saya

Saya terima banyak sangat emel yang mintak no tepon contractor yang buat dapur &almari besau saya tue.. weiii dah tak larat nak balas emel sorang2.. nak2 internet kong.. guna hp sangat limitedla nak balas2 mcm2 emel..nieha tgok gambar.. ada alamat & no tepon lagi.nampak tak? Harap2 nampak ye.. tapi di sini saya ingin mencadangkan jugak panggil satu lagi kontraktor nie..ala mintak quotation je.. sebab dia buat kat umah adik saya..mcm lagi murah je..


Ha nie dia detail Intech Kitchen
Almari yg dia buat kt umah saya mmg kemas
Macam melekat kat dinding
Takde rongga langsung.
Siap ontime takpayah nak bergaduhbagai nak suruh siapkan hihi

Nie blog adik saya http://sarinasaleh.blogspot.com

Boleh tgok quotation yg DTA Kitchen bagi kat adik saya
Gile kentang murah
tiles tabletop& 3G bawah hanya RM3700
Design mcm atas niela

 kalau tiles tabeltop &melamin buat atas bawah hanya Rm4500
Sedangkan saya punya bawah sahaja dgn tiles table tops&melamin dah RM5400
Huwaaa.. banyaknye beza..
Dahla lagi murah..dapat atas jugak pulak tue..

Senang citer gi jenguk blog adik saya dia ada buat perbandingan..
Cuma dapur adik saya belum siap lagi so tak tau workmanship caner
Nanti dah siap saya kongsi ek..
Smlm dta kitchen da mula keja kat umh adk saya
Boleh tahan ontime jugak


Last but bot least
Inila almari saya yang menjadi pujaan ramai kiki RM3400 
Kalau nak baca detail carik kat bahagian label.bahagian paling bawahhhhh dlm blog nie
Pastu klik new house-kajang
Babye

2 comments:

AisNy said...

Nie macam Hillpark Kajang phase 2 jer... :d

Unknown said...

Sis mintak kebenaran nk link page sis utk kitchen kabinet info. Tq