ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, January 24, 2014

Cerita Pos Laju ke Brunei


Sebelum korang ketawakan saya ..saya nak buat pengakuan.. Semua negeri kat Malaysia nie saya dah pergi kecuali Sarawak. So jangan gelakkan sebab saya tak tau benda nie ye.. Dah ajak En Papa pergi Sarawak tapi en papa gelak je.. Sebabnya En Papa dah banyak kali pergi sana.. grrrr..Bawakla saya & anak-anak pulak.. Tiap kali balik dari Sarawak asik eksyen je makan ayam penyet naik sampan /bot.. Jeles mendengarnye sebab tak pernah rasa..

Customer saya kali ini adalah orang Brunei. Macam biasa tak reavel apa-apa nama di situ ye :) Saya ingat pos EKF  terus ke Brunei. Tapi customer nie ajar saya benda baru.. Rupanya  customer brunei boleh amik parcel kat pos ofice limbang,sarawak tapi kat poslaju tue kena tulis "self pickup". Lepas tue ada pulak kawan yang komen kat status FB saya tue bagi tau "Mmg klu nak gi limbang tu kene bwk passport sbb jalan dia nak kene masuk brunei dulu"  tq beri saya ilmu baru ye customer Brunei & member FB tue... harap2 sampaila dengan selamat ekf nie.

Inilah kelebihan kalau kita ada buat sesuatu selain kehidupan harian kita.. Dengan networking yang ada kita boleh belajar benda baru... Paling best kawan baru.. Kalau akak gie Sarawak kita jumpa ye ...

## Postage dari KL ke Pos Limbang Sarawak adalah RM8.80


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Berminat untuk mencuba Ekstrak Kacip Fatimah keluaran UTM? 
Contact ILA-0173201998 (msg/wasap/call)



4 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Baru akak tahu suhaila dan masuk limbang kena lalu Brunei dulu ye :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Baru akak tahu suhaila dan masuk limbang kena lalu Brunei dulu ye :)

Mama Zharfan said...

me plak...semua negeri di msia me dh sampai kecuali sabah...

Abylla Studio said...

Tq for the sharing kak. Jom follow kt instagram @abullastudio