ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, February 11, 2014

HADIAH BERNILAI 10K!! MARI SERTAI!! OUR TODAY MOMENTS CONTEST!!



Assalamualaikum
Salam 1 Malaysia
Semua sihat???

Haha dah macam ayat artis buat konsert je.. Sekejap je masa berlalukan? Dah nak hampir habis bulan Januari. So camana persekolahan anak-anak korang? Saya? So far alhamdulilah. Amana&Arief diletakan di bawah satu nursery. Tapi budak berdua nie tak sempat jumpa pun. Amana sekolah KAFA waktu pagi dan sekolah kebangsaan darjah satu waktu petang. Arief pulak pergi tadika pukul 12.30 tengahari sampai jam 4.30 petang. So memang tak jumpa walau duduk satu bumbung. Amana naik van sekolah. Arief pangkat besar sikit naik kereta Viva hihi.. Alhamdulilah dipermudahkan urusan sekolah dan tempat tinggal anak-anak. Cuma Khairy je kami belum jumpa babysitter. Takpelah saya start kerja semula pun bulan April.. Masih ada masa insya Allah.. Tiap kali solat saya doa dipertemukan dengan babysitter yang amanah dan sayangkan budak-budak..


Bila budak-budak pergi sekolah rasa rindu pulak. So asikla menatap gambar budak-budak nie.. Tengok gambar nie macam suwett je kan? Tapi sekarang makin rasa terlalu cepat masa berlalu.. makin besar budak-budak nie.. tak lama lagi dah besar dah..mmmm.. tapi takpelah dah banyak jugak  TODAY MOMENTS saya dan anak-anak.  Tapiiiii saya ada satu impian yang belum terlaksana.. impian mahal sangat..tak mampu saya nak tunaikan lagi.. harap-harap sebelum budak-budak nie besar sempatlah ditunaikan ..


 Hihi..korang perasan tak advertorial nie. Advertorial nie keluar kat Harian Metro 11 Januari 2014 (Sabtu). Tueee gambar saya, amana & arief? Nampak tak perkataan besar tue “ 100-PENGALAMAN INDAH BERNILAI 1 JUTA!” Contest best tueee!!!! korang nie kalau tak nampak tak taulah? Takkan nampak gambar saya je? Hihi…  



TARAAAAA!!! Okeylah sebab semua kengkawan saya memang manja..meh saya tepek terus gambar contest nye.. TODAY MOMENTS CONTEST!!! Contest nie bertujuan untuk mengingatkan mak2 kat Malaysia nie yang mereka perlu letakkan ke tepi segala tugasan sama ada urusan rumahtangga atau pejabat untuk meluangkan masa-masa yang istimewa AKA “TODAY MOMENTS” untuk anak-anak mereka. FRISO GOLD  inginkan korang as mak-mak yang hebat nie senaraikan segala impian korang bersama anak-anak untuk direalisasikan oleh FRISO GOLD.. tak kiralah Impian korang ne besar ke kecik ke..janji itu adalah impian korang.. Impian SEKARANG!! TODAY MOMENTS! Mana tahu korang adalah mak-mak yang bertuah itu..

Nak joint contest nie sangatlah mudah ye.. Cuma perlukan sedikit modal kurang dari RM50 tau.. Saya dah check kat hypermarket tau.. hihi dan pastinya memerlukan sedikit effort dari mak-mak semua yeee .. Cara-cara nak joint contest nie  adalah seperti berikut:  

  • Beli Friso Gold product iaitu  Frisomum Gold, Friso Gold 3 or Friso Gold 4. Apa-apa saiz pun boleh.Yang pastinya modal kurang dari RM50 je tau..Berbaloi-baloi compare dengan hadiah yang ditawarkan. Nak menang kenalah keluar modal sikit ye kawan-kawan.·   
  •  Kongsikan satu impian yang ibu-ibu ingin kongsi bersama anak-anak. Tak kisahlah impian kecil atau besar. Tetapi impian tersebut masih tidak tertunai dan mengapa ia masih belum tertunai samada kekangan kewangan atau masa atau lain-lain yang relevan dengan masalah ibu-ibu sekalian. Kongsikan ye.. Friso Gold ingin mengetahui  impian jujur ibu-ibu sekalian.. Ia amat bermakna tau.. 
  •  Lengkapkan butir-butir diri yang diperlukan.. 
  •  Kepilkan bukti pembelian iaitu original scoope dari mana-mana produk Friso Gold yang  mengambil bahagian bersama borang penyertaan.  
  • Hantar kepada  :     Friso Gold “Our Today Moments” Contest, P.O.Box 3202, 47507 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. 





Ini antara contoh impian.. so impian korang pulak caner? Impian saya…mmmm..bacalah kat Harian Metro tuee.. ada tulis situ..yela yela..tulisan kecik tak dapat baca ye.. nak saya bagitau jugak ye… Impian saya ialah nak bawak anak-anak pergi Disneyland.. Anak-anak suka Mickey Mouse.. Mini Mouses.. Donald Duck.. pendek kata segala jenis cartoon kat Disney Chaneel tue jadi igauan diorang tau.. tapi tak mampu.. ongkosnya mahal sangatlaaaa…  harap-harap FRISO GOLD sudi taja saya ye.. hihi..boleh ke? Kalau sudi taja saya.. amiklah anak-anak saya jadi model FRISO GOLD seumur hidup haha… mulalah nak buat lawak antarabangsa J Eh korang jangan lambat tau.. Contest nie start  13th January 2014 – 28th February 2014. Cepattttt hantar entry korang secepat-cepatnya!!


Kalau masuk contest mestilah nak taulah hadiah apa kan? Hadiah memang hebat.. Paling best kalau korang nie “early bird”. Ingat beli rumah je ke ada diskaun untuk “early bird”? Hadiahnya terbahagi kepada dua.. 

  • 100 penyertaan terawal : Memenangi tiket Legoland Malaysia bernilai RM540 untuk 2 dewasa & 2 kanak-kanak
  • 100 hadiah utama : Impian yang akan direalisasikan oleh Friso Gold bernilai RM10K!!
Sebagai ibu yang sangat berharap dapat merealisasikan impian secara PERCUMA!! saya pastinya akan joint contest nie.. Jomlah kawan-kawan joint ramai2.. Nak join cuma perlu keluarkan modal kurang dari RM50 tapi kalau korang menang; hadiahnya worth RM10K!! Fuiyooooo!!! Berbaloi-baloi kan?? Untuk maklumat lanjut sila rajin-rajin klink link kat bawah nie..


JANGAN KETINGGALAN IBU-IBU SEKALIAN!!
AGAIN AS A REMAINDER:
CONTEST BERMULA DARI 13TH JANUARY 2014 – 28TH FEBRUARY 2014.








No comments: