ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, May 20, 2014

Pestime beli biji benih secara online :)

Salam semua.. nie hobi baru saya.. saja nak menambah keja kat umah.. bila pandang sayur2 yang tumbuh rasa satu kepuasan & ketenangan.. haha.. dah macam makcik2 je suka pokok2.. kalau korang nak tau pokok cili yang saya citer kat sini.. dah berbuah kali ke dua tau.. bagusla guna baja tue.. baja yang dah tak kelaur lagi haha.. saya sempat beli dua bekas..keluaran UTM jugak.. saya bukan nak promote..lagipun baja tue dah tak keluar.. tapi serius sejak guna baja tue takla pokok macam statik tak mo besar2 & berbuah.. bila pakai baja tue..pokok besar & berbuah lagi banyak..kalau pokok sayaur kita panggil berbuah ke bersayur? kiki

Ila dah berjaya membuatkan seorang customer EKF ila beli biji benih dar sini jugak..mehla korang beli jugak.. cepat dapat tau biji benihnya.. Kalau korang nak beli biji benih..boleh beli kat tanamsendiri.com atau FB tanamsendiri.com

dah beli biji benih takkan takde pasu bagaikan? So beli semua benda tue RM57. tak termasuk harga model haha.. Pasu besar 3..pasu panjang 1..pasu kecik 5..tanah ada 9 plastik..entah mahal ke murah.. tapi dah itu yg paling dekat dengan rumah hihi.. ok nantikan gambar terkini mini garden mama Khairy tau..


3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah rajin pulak Ila nak bercucuk tanam.. bagus tu.. badan sihat .. pastu dapat hasil tanaman :)

♥ ROS ♥ said...

Bestnyer.. Nnt nak beli jugak la.. Ros pun semangt nak bercucuk tanam skrg ni :)

Anonymous said...

Saya berminat ,ini saya punya email tommywhf@gmail.com