ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, May 17, 2014

Restauran Upin Ipin @ Bangi

 cer teka cer teka kat mana? haha dah letak kat tajuk entry lagi nak buat lawak seposen :P
bahaya bawak anak2 kat sini..sediakan duit poket secukupnya ye

alahai Amana suka sangat sedangkan baru bangun tidur..terlelap dalam keta masa saya jumpa customer... sebenarnya masa nie saya baru je COD barang kat customer terus bawak Amana makan.. baru dapat duit dah laburkan.. haha.. rezeki yang saya dapat tuekan untuk anak-anak.. kegembiraan anak-anak tak boleh dijual beli.. dan sangat bersyukur masih boleh belanja anak-anak macam dulu walau tak keja.. bila takde income tetap saya lebih menghargai wang yang ada .. so bila Allah beri rezeki bukan untuk saya jadi kedekut tapi untuk saya kongsi dengan anak-anak dan bukan juga untuk jadi boros....

 haha makan hati Arief tengok gambar nie.. si Amana pulak boleh tahan. dia tunjuk gambar nie kat Arief..apa lagi mengamok2 Arief sebab tak bawak dia.. Arief tido masa nie

 Sayang anak mama.. Dah darjah satu.. macam baru semalam lahirkan Amana

 Eh senyumla lebar2 kan gigi dah tumbuh?

 Budak ne mana boleh tinggal.. kalau tinggalkan bahaya.. nanti dia bangun tak nampak muka mak dia..mau dia nangis sampai takde nafas

 Nie saya pesan.. eh banjer anak ke diri sendiri?  okla not bad.. tapi masin.. 
mmm..mungkin tukang masak nak kawin kot kiki

 haaa? kan dah bangun? terus mendongak tengok cartoon upin ipin..tv tergantung..
itu yang kemain dongak tue

 Khairy khusyuk.. Amana napa muka gitu?


 Saya pun nak makan tau



 Staf restauran.. bukan Khairy takut ..lagi gedik2 manja.. mak dia kat depan dia ok je..cuba kalau mak takde? meraung2 tak henti2..

Nak mendiamkan Arief ..belikan krayon..murah je RM5 satu..tapi bagai dijangka baru sehari semua dah hancur.. so tak payah belikan korang barang mahal2.. korang bukan paham pun... hihi.. alhamdulilah atas segala rezeki yang dikurnia untuk kongsi dengan anak2..


4 comments:

Mar Mansor said...

entah bila dapat ke sini..jauh..

Norliza Nordin said...

terliurrr ngk gambar makanann tuuu :p

norhidana miswan said...

dh besar amana yek, tinggi nampak makin kurus dh...

aduhla sian arief mau tak melalak tgk akak nyer pg rest upin ipin...

kayyana said...

masin? hehe.. terlbih garam le tu.. hehe.. sronok tgk khairy... semoga sihat sentiasa.