ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 5, 2014

Solat dengan kakak

bulan mei nie Khairy dah 10 bulan.khairy ada appoiment dgn doc khairy. Harapnya doc happy dgn khairy yg mkin tembam. Satu hari mama bg mkn 2/3 kali. Susu berbotol2. Pastu khairy ckup tido.. Paling penting cukup manja dgn mama. Mama Sekarang dah tersenget2 dukung khairy. Kalau naik tangga lagila.. Mcm nak terbalik ke belakang je.. Mama mkin kurus.. Khairy mkin debab ;)
Kakak tgh nak solat jemaah dgn mama. Mama happy banyak jugak bacaan yg kakak dah pandai. Mama ckp kita mesti solat sampai solat sayang kita maksudnya bila tak solat je ada rasa tak kena.. Rasa something wrong.. Itu maksudnya "solat pun sayang kita"
Nie satu2nya anak perempuan mama.. Mama garang dgn kakak sebab mama nak kakak pandai.. Tapi mama syg sgt kakak sbb kakak sorang je anak  ppuan mama. Mama selalu doa kakak dipelihara selalu.. Dilindungi Allah selalu..
 
Nak tdo ke nak solat

Amana pun dah tak larat nak dukung si debab nie.. Semoga anak2 jadi  anak2 yg  patuh pada perintah Allah dan meninggalkan larangannya. AMINNNN


7 comments:

syalinda johari said...

comel2nyaaaaaaaa...

Khai♥Rin : anies said...

solat jenis apa tu khairy? ;-)

Anonymous said...

http://tazkirah.org/5-rahsia-yahudi-yang-anda-boleh-guna-untuk-didik-anak-jadi-bijak-dan-beriman/

Anonymous said...

http://tazkirah.org/5-rahsia-yahudi-yang-anda-boleh-guna-untuk-didik-anak-jadi-bijak-dan-beriman/

Mama Zharfan said...

khairy sgt comel :)

Mak Jem said...

comelnya khairy....serius sgt comel!

Mak Jem said...

comelnya khairy! geramnye cam nak cium2!