ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 17, 2014

Maximum Comfort, Maximum Movement Campaign & Most Comfortable Baby Search Contest with Huggies Dry Pants

 Assalmualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hari nie nak share satu kempen secara umumnya dengan semua mumydaddy & secara khasnya dengan mummydaddy yang anak2nya masih setia memakai lampin pakai buang..  Kempen tersebut adalah Maximum Comfort, Maximum Movement Campaign bersama Huggies Dry Pants.


Kempen ini yang meraikan keperluan anak-anak kecil untuk bergerak bebas supaya mereka dapat menerokai dan menyelami dunia sekeliling mereka yang menakjubkan! Kempen Huggies® ‘Maximum Comfort, Maximum Movement’ melibatkan pengguna dengan cara bersepadu, menggunakan pelbagai saluran seperti di TV, digital, peragaan, promosi dan pemberian sampel percuma di kedai, siri jelajah dan melalui laman web Huggies® Malaysia, serta aktiviti berasaskan pengalaman, termasuk “Huggies® Dry Pants: Most Comfortable Baby Search”  

So mummydaddy marilah sertai kempen ini bersama-sama kerana adalah satu kegembiraan&keseronokan apabila  melihat bayi kita bergerak bebas dan riang dengan Huggies® Dry Pants. Ini adalah kerana Huggies® Dry Pants memastikan bayi sentiasa selesa dengan Lapisan Cepat Kering yang menyerap dan mengunci cecair di lapisan dalaman jauh dari kulit bayi, dan dengan Lapisan Luar Beraliran Udara 100% yang membolehkan udara mengalir keluar 10 kali lebih cepat, menjadikan kulit bayi kekal kering. Bahagian pinggangnya yang berelastik dan lembut membolehkan si manja bergerak bebas dan supaya si manja yang aktif dapat terus bermain!  


Ok meh sambung citer part   Most Comfortable Baby Search Contest!!

Amacam? Anak korang boleh buat aksi macam nie? Mestilah!! Anak-anak zaman sekarang aksi lagi hebat pun boleh buat ye tak? So kalau anak-anak korang or baby korang hebat2 belaka apa kata korang try joint contest kat atas.. Setakat amik gambar anak bukan susahkan? Amik gambar anak & menang hadiah lumayan.. Syokkan?


Syarat? Syarat terlalu mudah. Meh kita go thru sama ada korang termasuk tak dalam syarat2 yang super mudah nie:

1) Contest bermula dari 1 Jun 2014- 1 Ogos 2014
2) Si manja berumur 6 bulan - 3 tahun ( ngeh ngeh ngeh Adlan Khairy boleh joint sebab dia baru 11 bulan)
3) Hantar sekeping gambar / gerak aksi istimewa anak anda bersama dengan borang peraduan dan bukti pembelian Huggies@ Drypant. MESTI DALAM SATU RESIT SAHAJA!! Jangan dalam resit tue korang campur beli ikan, minyak masak, roti etc etc pulak.. Nanti disqualified pulak!Borang pendaftaran boleh didapati di semua kedai yang mengambil bahagian, dan kedai terpilih akan menyediakan gerai gambar khas di mana anda boleh mengambil gambar si bintang kecil anda dan menyerahkan gambar dan borang penyertaan pada masa itu juga atau ibu-ibu juga boleh menyertai peraduan bayi ini di siri jelajah Huggies® Dry Pants yang akan diadakan di pelbagai pasar raya besar and pasar raya di seluruh negara sehingga akhir Julai dan nikmati promosi menarik dan aktiviti yang menyeronokkan pada acara itu.



Dah tau syarat.. Nak tau hadiah? Part nie paling teruja untuk sesiapa yang joint contest!
Amacam? Nak joint? Berminat tak? Jointla.. Kita tak tau luck kita & anak kita.. Setiap anak membawa rezeki yang berbeza-beza..Mungkin rezeki anak kali nie nak menang contest Huggies DryPants. Lagipun kalau baby memang pakai lampin pakai buang tak rugi pun nak beli.. Sebab baby memang akan pakai.. Tak mahal mana pun Huggies DryPants below RM50..

Nak tengok aksi Adlan Khairy yang paling hebat dengan Huggies DryPants?
Jangan tiru aksi ini..Kalau nak tiru pastikan baby anda dalam pengawasan paling maksima!!

Untuk maklumat lanjut, layari:

No comments: