ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, June 13, 2014

Selepas 2 minggu... Happynyeee

Saya rasa ada yang tak sabar nak tahu cerita perkembangan sayur-sayur sayakan? First entry yang saya beli biji benih secara online tue.. Boleh kata semua biji benih yang saya beli tue tumbuh dan hidup subur.. Saya tak sabar sangattttt nak makan sayuran yang saya tanam sendiri :) Yang gambar nie sawi & chap choy..haha tercampak sekali...

Mulanya saya ingat kacang botor nie tak hidup sebab lambat keluar tunasnya compare dengan chap choy.. Tapi tengokla sekarang.. ke lima-lima biji benih yang tanam tue membesar dengan baik.. wahai kacang botor cepatlah memanjat menjadi pagar ye.. rimas saya tengok kontraktor lalu-lalang belakang umah nie.. harap kamu kacang botor dapat lindungi mama ye? haha.. terus kacang botor dapat mak angkat manusia.. hihi.. 

Saya akan bagitau perkembangan terkini taman sayur-sayuran saya dari masa ke semasa.Sekian :)

Free advertised lagi untuk tuan biji benih tue : Kalau korang nak beli biji benih..boleh beli kat tanamsendiri.com atau FB tanamsendiri.com 

 

No comments: