ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 1, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Testimoni EKF Sebagai Agen Antipenuaan

Salam semua
Nampaknya semua masih seronok beraya
Well I orang KL so dah habis raya hihi.. Tipu je..malam nie insya Allah kalau Khairy sihat nak beraya umah pakcik di Subang.. Khairy demam ..mungkin jangkit dengan Arief yang demam dari raya pertama.. Arief dah sihat..Khairy pulak demam.. Biasalah budak2.. So mak dia kena keja lebih sikit bila anak sakit..

Walau keja dari rumah tapi time orang beraya kita berkerja :) Keja sendiri so managed time sendirilah ye.. Ila dah perap beberapa testimoni customer antaranya EKF anti penuaan (entry kali nie) dan cyst yang mengecut dengan EKF (next entri ye) Tak nak bebel banyak sebab anak2 bergusti keliling ila..mari baca testimoni custmer thru whatsup nie ye.. 

Dah baca?
Yang ila padam tue citer "secret" wanita.. Nak tau sila wahatsup 0173201998 hihi

So sesiapa yang nak rasa muda remaja tue..cecepatlah order EKF-UTM dengan ila ye :) Itu hanya testimoni? Testimoni yang ila letak dalam blog semua adalah testimoni customer sendiri sebab tue ila mark dengan nama blog ila.. Tak guna testimoni customer lain atau mengada2kan testimoni.. Tak berkat nanti kan?

Sesuatu produk itu lebih selamat & meyakinkan kalau dah dibuat kajian kan? Combine kajian & testimoni so mesti anda lebih percayakan? Oklah meh ila linkkan dengan kajian saintifik ye.. Seperti yang semua tahu ila adalah pengedar berdaftar Ekstrak Kacip Fatimah hasil kajian Universiti Teknologi Malaysia.. so EKF-UTM nie dah melalui pelbagai proses kajian.. Dos juga dah ditetapkan bukan main bancuh je ye..Insya Allah selamat untuk puan-puan semua.. Bukan untuk tuan-tuan ye.. Tuan-tuan punya adalah Ekstrak Tongkat Ali..





SAYA AKAN MULA MENGEPOS EKSTRAK KACIP FATIMAH BERMULA
 4 OGOS 2014(ISNIN)
(sekarang pun dah ada customer yang bankin.
takut EKF yang terhangat di pasaran nie habis stok :) ) 
 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)


No comments: