ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 29, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM: EKF-UTM dalam PA&MA September 2014?


Salam semua customer EKF-UTM & bakal2 customer EKF-UTM
Teruja ye baca tajuk entry hihi
Sebenarnya saya yang featured dalam Ruangan Chit Chat PA&MA edisi September 2014 (yang bertudung tue sayalah- ILA SALEH (pengedar EKF Kajang)
Dalam ruangan nie saya share amalan pemakanan saya untuk mengatur kitaran haid yang tidak teratur iaitu EKF-UTM dan Habatusauda Mnnsyam (cuba klik gambar untuk view lebih besar) Saya ada buat square biru kat nama EKF-UTM. Tapi ada kesilapan dalam majalah tue.. Kat ruangan tue ditulis Ekstrak Kacip Fatimah keluaran Universiti Teknologi MARA :( takpe nanti saya bagitau penyelaras tue..

Rupanya bukan saya seorang yang amalkan pemakanan Ekstrak Kacip fatimah-UTM + Habbatussauda. Rupanya ada juga customer-customer yang amalkan pemakanan seperti saya dan hasilnya sangat berkesan dan memperbaiki masalah mereka. Boleh baca testimoni2 customer saya yang amalkan pemakanan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM + Habbatussauda di link ini.



Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)


1 comment:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hai Ila. Tahniah atas kemajuan dlm perniagaan. Murah rezeki ila sekeluarga. InshaAllah.