ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, September 10, 2014

Emel "WE'RE SORRY" Dari LAZADA

 Salam kengkawan
Meh nak sambung story
Entry nie adalah lanjutan daripada entry Shopping FOC RM400 di LAZADA
Macam mana saya dapat FOC Voucer nie pulak? Korang boleh baca entry Won RM400 Lazada Voucher From PA&MA


Alhamdulilah semua parcel dah selamat saya terima dengan service yang sangat bagus,cepat & selamat..Muahaha puji tak hengat. Ini bukan advertorial ye.. Memang pengalaman sendiri. Rasanya dalam 2 hari parcel dah sampai. Tapi ada satu sahaja yang tak sampai-sampai. Gambar kat atas nielah.. Kalaulah Amana & Arief dapat gerenti diorang lompat2 bintang.. Gerenti puji mama diorang melangit tinggi. 1001 malam mama diorang kena puji. Tapi tunggu punya tunggu + dok menyelongkar 2 parcel yang tiba .. tak jugak nampak Angry Bird Set nie.. Akhirnya saya pun hantar pertanyaan melalui website.



Biasalah i kan sibuk..  Mungkin sebab bukan pestime beli barang secara online so i bukan jenis nak gesa2 or melompat2 nak marah tak hengat.. Dah hantar emel pastu i terlupa :) Untung betul dapat customer relex macam i niekan?  Akhirnya LAZADA call by phone..  Maybe sebab LAZADA  dah hantar emel "WE ARE SORRY tapi  saya tak jawab2 kot.. LAZADA bagi pilihan nak cash money atau nak voucher.. saya yang pilih nak voucher .. Tak pernah pulak terpikir ada website yang bagi customer buat pilihan macam nie bila mereka buat kesilapan.. Selalu mereka offer voucher je kan?Ok thumbs up utk LAZADA


Lagi sekali meh.. i tak perasan emel ke dua nie...haha.. dah berhari2 baru bukak emel..  baca sekali lalu.. baru perasan voucher nie ada minimum purchase.. haiyaaa.. nape ada minimum perchase.. tak baik tau.. bagi jela tanpa  minimum purchase tapi ye sekali lagi saya bukan customer yang cerewet nak membebel bagai.. saya rasa kalau saya call mereka semula pun mereka akan waive minimum purchase tue.. sebab for me LAZADA  punya marketing nie bagus sebab one of my comper friend ada masalah tak boleh reedem voucher yang dia menang.. My comper friend tue menang melalui PA&MA juga.. Hantar je emel pada LAZADA terus LAZADA jawab&ractify semula masalah tue.. so oklakan service LAZADA nie.. cepat ambil tindakan  bila customer complaint..

Ok berbalik pada kes yang ada minimum purchase tue. Bila baca ada minimum purchase.. Saya baca emel sekali lalu..pastu tutup emel.. Fikir-fikir okla tak kisahla minimum purchase tue.. saya nak shoping other item kat LAZADA.. meh kita test shopping guna voucher "WE ARE SORRY" nie combine with duit sendiri.. lagipun my makeup item dah nak habis .. last shopping makeup pun masa  pestime beli makeup secara online kat ZALORA  guna voucher hasil advertorial :)


Nanti saya update makeup item yang saya beli pulak
Kena beli cepat2 sebab voucher WE ARE SORRY nie valid one month je :)



3 comments:

Mama Zharfan said...

efficient yes
tp ada not so sweet experience gak..
ada 2 brg yg i beli,,dpt tak mcm yg i order..sbb i tgh berpantang..leceh nak return..so terima ajerlah wpun tak puas ati :(

ariNAjmee said...

owhh tak pernah membeli belah kat lazada.. duk bukak tutup berjuta kali dah hehe..

http://arinajmee.com/

MsBabble said...

few times da shopping d lazada. so far, semuanya memuaskan