ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, September 13, 2014

Spring Cleaning FB Personal IlaSaleh



Boleh baca kan status FB yang saya paste tue? My mentor Dr Zubaidi pernah nasihatkan supaya mengasingkan FB peribadi dan FB business. Katanya kita tak tau siapa kawan dan siapa lawan. Rambut sama hitam hati lain-lain. Yup betul tue. Saya dah rasa so sekarang baru terhegeh2 nak buat FB business yang berasingan. Mungkin ada hikmahnya jadi macam nie. Mana tau dengan adanya FB business lebih rancak jualan ye tak? Dulu saya malas nak buat FB business dengan alasan tak mahir.. haha.. kalau dah terpaksa pandai aje.. tengokla sehari je saya buat,,kiki.. betul tak betul belakang kira.. saya akan mahir tak lama lagi.. adik bongsu saya teror FB .. nanti saya menuntutla dengan dia..hihi.. FOC ye dik...

FB Kokoadik Blogshop nie baru je tadi saya create. Masih banyak yang perlu dimakeupkan. Saya akan update semua testimoni semula. Harap reader yang baca boleh bagi sokongan & like FB Kokoadik Blogshop ye.. 



No comments: