ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, November 1, 2014

Alhamdulilah petiais FOC contest dah sampai :) :) :)

 Salam kawan-kawan
Menaip entry nie pun dengan senyuman haha
Alhamdulilah rezeki Allah bagi

 
Kalau ikut dari message yang saya terima hadiah akan sampai 3 minggu dari penerimaan message kemenangan tue. tapi saya dapat peti ais nie kurang seminggu. Alhamdulilah kerana Allah memudahkan semuanya. Kawan-kawan contest saya ada la 4/5 orang yang menang.. Masa hadiah saya sampai.. ada 3 kawan yang juga dapat petiasi nie pada hari yang sama.. Ada yang jual tapi saya pakai sendirilah. Tak sampai ati nak jual hadiah kali pertama menang petiais.

Sekarang rumah dah ada 2 peti ais. Peti ais baru nie saya letak makanan jajan-jajan. Jajan maksud saya kek, buah, aiskrim .. Tak bercampurlah dengan peti ais lama tue lagi.. Kat situ letak untuk barang2 masak. Petiais tue pun dah lama dah 8 tahun.. Alhamdulilah masih bertahan..

Beli peti ais guna duit sendiri tak pulak sibuk amik gambar bagai haha
Saya snap picture nie sebab ada kawan contest kat JB minta tolong snapkan. Kawan comper tue pun menang so nak tengok dalam peti ais caner rupanya. Kebetulan petiais dia dah rosak.. Luckykan?

Korang nie macamlah rumah tak pernah ada peti ais..
Alhamdulilah moga Allah sentiasa murahkan rezeki kami anak-beranak.



1 comment:

Mama Zharfan said...

congrats dear ila :) murah rezeki ila & anak2 :)