ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 26, 2014

Cermin. Nota Cinta Depan Pintu

 mehla kita sambung citer beli cermin kat IOI Citymall Putrajaya
kang tak update terperapla berkurun abad
Oh saya senyap nie sebab saya tdo umah mak 2 hari
Takkan nak seret lappy ..lagipun dok umah mak asik jenjalan
sampai lenguh kaki i
hari nie pun jenjalan.. jenjalan business ye
tapi bukan business i haha.. business adik lelaki  i
yang anak besau2 sila dok dengan atok
saya bawak khairy.. mana boleh si tenit nie tinggal
kang dia nak BF sapa nak layan?
 

 oh meh sambung citer cermin.. tengok si asistant pasang cermin..
muka monyok je.. sebab baru bangun tido
baru bangun tido pun sibuk main benda2 drill yang tajam tue
dah letak kat bilik lain pun si kenit nie tak putus asa
terkedek-kedek masuk balik dalam bilik nie
wat muka kesian and muka tak bersalah

 cermin nie besar jugak tapi takle sebesar bilik air :P
cermin nie letak kat toilet master bedroom
janji puas berus gigi and belek jerawat cukuplakan?kan?kan?
bentuk oval rm41
nanti nak beli daun2 hidup sangkut pulak kat tingkap toilet nie
barulah fefiling mandi kat air terjun walau sebenarnya mandi air pancuran kiki

 cermin nie kecik je
rm24.50
masa amik saya tak perasan pun lima puluh sen tue
bila saya tanya jawapan dia "akak tak perasan lima puluh sen tue kecikkk je"
hamboiii jawapannnnnn... tapi tak kosa saya nak patah balik tengok
lagipun mungkin jugak sebab mata saya rabun haha
letak kat bilik air bebudak nie & bilik air kat tingkat bawah

nasib baik nota nie bukan  ditampal kat cermin yang saya baru beli tue ye
patutla amana sibuk tanya tarikh
rupanya dia nak letak tarikh kat nota dia
amana tampal nie kat bilik dia
nampak sangat sayang Khairy..
no 2 sayang mama dialah sebab ------>> mama lipat baju :P

nanti sambung entry khairy ikut pakcik pg KL carik barang2 business yerrr



2 comments:

norhidana miswan said...

omei cermin bulat tuh.... amboi amana siap bt note lg... heheheh

Mama Zharfan said...

cutenya nota tu heheh
my zharfan lg ler..letak nota..tulis rate utk urut2 dia sbb papa dia selalu suruh urut2 so dia caj harga hahahha