ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 12, 2014

Shopping Online Baju Budak-Budak nie

Saya nie dah takde masa nak shoping2. Asik menguruskan anak & business kecik nie.. Memang super duper serabut. Kekadang rasa stress haha.. Kalau dulu stress jenjalan belilah apa2.. So kalau dah tak de kesempatan nak jenjalan caner? Mesti bayangkan kalau dok umah lagila banyak free timekan? Sorry.. NO "ME TIME" ANYMORE... Asik mengejar jadual anak2.. Kalau masa Arief&Amana kat sekolah masa itulah saya sibuk uruskan business kecik.. I is tensen.. Lagi tensen bila Amana asik request baju frozen padahal dah berhelai2 ada.. Tapi bila teringat Arief alahai sian budak nie.. Ingat budak lelaki tak demam FROZEN ke? Budak lelaki mestilah minat Olaf & Kristoff.. Okey demi Arief mama ikutkan...

Dua pasang baju nie untuk Arief.. Kebetulan besday Arief.. So bagitau dia oklah besday Arief beli baju boleh? Arief anak yang tak banyak kerenah. Semua hadiah dia hargai tau... Jaga baik2 . Kalau mainan pun siap simpan dalam almari baju dia.. Bila time saya kemas almari dia.. Mak aiii ..apasal penuh mainan nie.. Nie almari baju bukan tempat sorok mainan ..

 Saya selalu cakap .. Arief bukan Superman tapi Arief Super Qassam tau.. Jwapan Arief "Okey SUPER MAMA" I is touching dengar hihi..

 Mula2 tak paham kenapa Arief buat mata gitu.. Rupa-rupanya dia buat mata gitu ikut gambar kambing dalam baju tue.. Eh tue kambing ke? 

 Baju nie palingggggggggggggggggg saya suka.. Saya beli untuk Khairy.. Takkan untuk Amana ye tak? Meh tengok baju nie digayakan oleh Khairy.. Tiap kali saya post foto kat FB Khairy pakai baju nie mesti ada yang cakap "cantikla baju Khairy".. Sedangkan murah je :)

 Haha Gambar time tido.. Nie ikut saya pegi setel hal business KOKOADIK BLOGSHOP  :)

Macam pakai tie kan? CEO kenit kiki



saya beli kat FB diatas. Sebenarnya nie business kawan comper&blog saya. Punyalah jauh beli dari orang Terengganu. Sedangkan berlambak-lambak baju kat KL.. Alahai paling dekat nak beli baju fozen bagai nie kat Down town Kajang nie ha.. Tapi biasalah manalah ada masa .. Nak usung anak2 dengan serabut-mabut.. Baiklah dok depan komputer. Pilih & bayar.. sennag.. Takde episod anak buat mak dia nie naik darah.. Takde episod anak hilang kat celah-celah orang.. Sebenarnya ada jumper2 lain jugak saya beli kat onlineshop nie. :) Menyokong kawan-kawan meniaga.. Apasalahnya.. Lagipun murah & kainnya not bad :) 


1 comment:

Mama Zharfan said...

bj arief tu cantik
bj khairy pun sgt cantik
opps berkenan la plak...