ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, November 16, 2014

GAYA TIDO PALING MENAWAN :)



 Salam semua
Siapa suka snap gambar tido anak? Saya memang suka amik gambar anak tido. Dari zaman Amana lagi.. Rasa aman tenang tengok anak-anak time tido.. Tapi kalau diorang dah bangun.. haaa..amik mulut memang membebel je hihi.. Biar bebel sekarang.. dah besar takdenye diorang nak dengar..

Mula2 tengok tak sangka pulak Khairy tengah tido. Ingatkan tengah main2 dengan Arief

 Arief wat muka selamba je adik dia tido macam tue

 Ntahla memang suka amik gambar anak tido
Nampak suci, jujur.. anak2 memang jujur dengan kasih sayang mereka


 Ayu je anak bujang nie tido
Bila Khairy tdo rasa geram sangat!!

 Budak nie kalau tak pantau.. ada harapan jadi ikan paus haha

 Antara dua darjat
Yang dah besar dok bawah ye
Bilalah mama nak transit Arief pegi bilik lain?
Tolonglah pulangkan bilik arief

 gambar nie masa Khairy masih tak sihat :)
Masih berstokin
rambut lebat kan?

SAYANG KAKAK 200%!!
tunggu kakak makan sampai tertido2 :)
Khairy memang rapat dengan Amana 

1 comment:

norhidana miswan said...

asal boleh je tempat tido dia... alahai khairy2