ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, November 29, 2014

WISDERM COSMETIC-UTM: Testimoni Customer "Wisderm Cosmetic sesuai untuk kulit sensetif & tidak merengsakan"



ASSALAMUALAIKUM
Wisderm Cosmetic adalah salah satu produk keluaran UTM yang berasakan VCO. Dan kini dengan perasaan gembira diumumkan yang Wisderm Cosmetic-UTM boleh didapati di Kokoadik Blogshop. Sebenarnya macam biasa produk-produk yang ditambah di Kokoadik Blogshop adalah diatas permintaan customer. Saya dah dapat satu testimoni dari regular customer. Customer nie dah beli macam-macam produk di Kokoadik Blogshop dan pastilah produk pertama yang dibeli Ekstrak Kacip Fatimah-UTM. Jom kita baca testimoni sama2 :)

Customer nie masa mula-mula nak beli Wisderm Cosmetic tak tau nak beli yang travel set atau yang besar terus. Sebab katanya dia tak pakai krim siang & krim malam. Cuma pakai pembersih dan penyegar kebiasaannya. Kalau nak beli pembersih & penyegar harganya RM50 setiap botol. Kalau travel set nie RM80 sahaja dan boleh cuba dulu serasi atau tidak dengan kulit muka.

 Alhamdulilah nampaknya akak nie serasi sampaikan krim siang& krim malam yang tak pakai pun dia dah mulapakai :) Dan testimoni paling best "PRODUK NIE TAK MERENGSAKAN KULIT & SESUAI UNTUK KULIT SENSETIF" samalah dengan saya..kalau bahan kimia dalam sesuatu produk tue banyak ..hujung bibir saya akan gatal-gatal dan akhirnya jadi hitam akibat digaru atau luka.. Kebiasaannya kalau saya pakai sesuatu produk dan saya rasa gatal..saya akan stop pakai. Kalau tidak lagi teruk & muka mungkin bertanda.
 
Pada yang baru nak mencuba Wisderm Cosmetic saya syorkan beli dulu Travel Pack yang berharga RM80. Ada dinyatakan saiz setiap item-item dalam travel pack nie. Krim siang & malam tue nampak je sikit tapi pekat. Picit sikit je. Saya pakai yang travel pack nielah tak habis2 lagi krim siang & malam. Penyegar & pelembap dah habis dulu :)

 Penutup hitam tue : Pembersih dan penyegar
Yang penutup putih: Krim siang & malam

Penerangan ringkas  setiap item dalam Wisderm Cosmetic
Wisderm Cosmetic nie berasakan Virgin Coconut Oil (VCO)
Berminat nak cuba?
Sila hubungi saya ye :) 

  
"LIKE" ramai-ramai ye :)
 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM 
(HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


UNTUK FREE CONSULTATION:
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)

No comments: