ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, December 11, 2014

I banjer entry anak-anak menghabiskan cuti sekolah

Salam semua, cuti sekolah dah berminggu baru nak share citer cuti sekolah. Mesti ramai bawak anak jalankan? Takpelah saya baru lagi rasanya bawak anak pegi Legoland. Eh baru ke? Bulan Oktober lah.. Eh baru jugak tue.. Eh lama jugak haha... Tak payahlah nak jenjalan.. Hujung bulan nie nak pegi jauh-jauh-jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh so dok dendiam je kat umah ye anak-anak.. Ada masanya rasa pelik masa keja dulu takle berjalan.. masa tak bergaji nie berjalan2 jugak.. Nak jalan jauh pulak bulan 12 nie ..merentasi benua haha... Pelik..pelik..patutnya masa bergaji tetaplah huhahuha..jalan sana-sini sebab takde  financial problem.. . tapi masa tak bergaji pulak ke sana sini.. pelik jugak... takde yang pelik... Allah yang bagi rejekilah mak Khairy... jauh di sudut hati terasa sangat kasih sayang Allah pada kami... Diberi ujian...diberi airmata.. dilapangkan rezeki..diberi senyuman..  diberi kegembiraan :) Allah Maha Besarkan?

 Saya beli benda nie 3 set tau.. Malas nak dengar ayat2 berebut.. bergaduh..melalak.. untuk Khairy pun saya beli.. tapi akhirnya jadi hak Amana... Amana punya Hello Kity, Arief punya Ben 10, Khairy punya Cars. Tak amik gambar.. Sebab budak2 cecepat amik barang memasing.. Menganga mak tak dapat snap gambar

 Amana memang suka melukis & mewarna

 Cuba tengok.. dah beli sorang satu pun berebut.. 
Tue Amana cakap "itu Arief punya.. buat apa Khairy  nak amik Arief punya?

 Malas Arief nak layan haha..Melalak la Khairy sampai kuar anak tekak

 Happynya Amana

 dah sepah kat luar..masuk dalam balik .. adusss ..tak boleh ke sepah satu tempat je? 

Sungguh-sungguh anak-anak mewarna ..
 gembira bila tengok anak gembira.. tapi bagai diduga kejap je diorang punya exited..
Amana  pandai simpan baik-baik :)
Arief lebih hebat ..simpan dalam almari baju terus!
Khairy paling superb--->>> campak dalam longkang! 

Berdebar-debar nak  pegi jauh..
Nanti insya allah saya cerita bila masanya nak dekat
Happy ada.. takut lagi banyak :)




1 comment:

Merlyn Hasshim said...

wah, nak ke mana tu ila?main salji ker?