ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, December 29, 2014

Stiker Cute Untuk Business Dari Isha Creative's

 assalamualaikum
jom citer online business saya nak?
saya akan selang seli citer umrah
nanti korang bosan pulakkan?
 balik dari umrah saya tetiba terfikir nak buat stiker untuk letak kat setiap botol supplment saya.
Mudahkan customerkan?
Tak payahla customer terkial2 cari broshur2 yang ada cop nama saya atau carik dalam hp no tepon saya.. Kalau customer simpan..kalau tidak? melepas rejeki saya haha
So kalau no saya memang dah tertampal kat botol supplment insya Allah customer lebih mudah nak reapeat order..



 Simplekan? Mula2 designer nie design satu stiker. Saya yang mintak amend. Amend sikit2 takde charge. Amend lebih2 ada charge. Agak2la ye kalau dah murah jangan manyak songeh sangat haha..
Kalau banyak songeh bagitau designer awal2..dik akak banyak songeh so akak nak adik buat cantik2 so better adik chaarge harga design sekali.. sedap sikit hati designer nie.. so pahamlah awak nak request special design..
Jemput jenguk FB Online Business saya di KOKOADIK BLOGSHOP
Macam-Macam Ada!!
 
 


 Saya sebenarnya order stiker nak tampal kat penutup botol tapi  saya tengok atas penutup botol ada cop expired date so saya tampal kat tepi botol.. Expired date tue penting untuk customer..




Kat lotion kacip fatimah nie LABICEA REVITALIZING MOISTURIZER (LRM-UTM)
nie pun saya tepek.. Ini pun keluaran UTM



  Kat penutup besi pun boleh. Nie krim rambut Virgin Coconut OIL (VCO) pun keluaran UTM


  Botol kapsul zaiton minsyam pun saya terpaksa tampal kat tepi botol sebab atas botol ada cop expired dated.
 
 

 YES!!! Yang boleh tampal pada penutup botol adalah Ekstrak Kacip Fatimah dan Ekstrak Tongkat Ali keluaran UTM. Sukeeee..... Barulah tercapai tujuan asal saya ..
TAMPAL KAT PENUTUP BOTOL!
Banyak lagi yang designer nie buat. Designer nie pun agak sibuk sebab banyak masuk order. Kalau bulan tue dah penuh order diorang akan bagitau dah closed order.. Baguslah sebab  takle customer tertunggu2 dan berharap.. Okey saya tepek apa lagi yang designer nie buat ye.. Free promote je..bukan advert pun cuma sebab senang deal.. harapnya dengan korang pun mudah gak...
 

  stiker
ada saiznya..requestla kat designer ye



 business card
saya ada order..tapi lum citer kat blog rasanya
 
 ini yang jarang jumpa.. bill book pun ada tau


 
pamplet
Minat ke?
Elok ada benda2 nie untuk marketing business
Korang jengukla FB designer nie



No comments: